Ilona, roep je ook nog wisselen tussendoor of moeten we de tijd zelf in de gaten houden? Neem aan dat de locatie niet zo groot is en als iemand wisselen roept dat je dat hoort.
Voor de mensen die mij nog niet op Facebook hebben...voeg mij maar toe, Marlies Trap. Daar komen samen met op mijn site ook de foto's te staan.
Anoli
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-13 21:52
Meganyr schreef:
Grappig hoor, maanden geleden kwam ik dit topic tegen, de datum die geprikt werd was nog zoooooo ver weg! En nu is het gewoon zo ver, morgen
Haha ja leuk he!!!
BELANGRIJK: ik heb geen internet op mijn telefoon en ook geen WA dus als er wat is graag bellen of sms-en!! Ik kan dus niet meer op bokt kijken morgen!!
melody93
Geplaatst: 10-08-13 23:48
Bijna morgen ik neem voor de zekerheid hoge paaltjes mee en een rol lint. Het lijkt mij heel gaaf om er een stukje op te springen in de paddock en dan optomingloos te rijden, morgen maar even kijken of dar kan. Daarna mag ze in haar eskadron setje nog even een rondje hobbelen met mijn zusje als daar tijd voor is Vandaag na het werk nog even snel naar stal geracet om te wassen, dus als het goed is (hopelijk ) is Mel morgen spik en span!