Nee heb niet echt een voorkeur, wacht gewoon lekker af. We weten nu ook nog niet zeker of we daar naar toe gaan aangezien het inschrijfgeld best prijzig is..
Even een oproepje hier, voor zondag zoek ik nog 3 fotografen voor op de Posbank, prachtig stukje natuur in Arnhem! Helaas 3 afmeldingen gehad deze week [FM] Fotografiemeeting Posbank November/December
fabske
Geplaatst: 27-03-13 11:56
Femke_L schreef:
Ik zal vanavond thuis eens kijken.. Misschien heb ik 't over het hoofd gezien..
Naverhand pben met Femke mag ik hier nogmaals aangeven dat als er iemand is die nu op de zaterdag staat maar toch liever op zondag gaat deze kan ruilen met mij?!?!
Mijn excuses van de radiostilte! Ik ben eerst ziek geweest.. Nu druk bezig met de onverwacht snelle bruiloft van mijn zusje. Maar ik ga vanavond eens kijken naar tijden!
En bedenk wel, als iedereen voorkeur in de middag heeft, dan is dat natuurlijk niet mogelijk!
MadelonSunny
Geplaatst: 02-04-13 11:40
Ik vroeg me af of er iemand die op zaterdag komt een donkerbruin westernhoofdstel te leen heeft. Ik heb dit hoofdstel besteld maar ze zijn niet zo snel in Frankrijk dus ik weet niet of ik het hoofdstel tegen die tijd heb. Als er niemand is waarvan ik een westernhoofdstel kan lenen koop ik er zelf nog even 1, dan weet ik zeker dat ik wat heb