Mooie foto's van Renco! Ben benieuwd naar die van Macho
Hanna_94
Geplaatst: 10-06-13 21:23
Nog een minuutje Kan iemand me trouwens uitleggen hoe het komt dat Weebly mijn foto's een kwart omdraait? Op mijn pc staan ze wel recht, maar op de site liggen ze op hun kant?
Nou, ik moet dringend wat slaap inhalen precies. Plaats ik los de foute foto's Foto's zelf zijn wel goed, maar zijn nog in hoge resolutie en zonder watermerk, oeps
Oh, haha! Heb je geluk, ik had ze nog niet opgeslagen
Hanna_94
Geplaatst: 10-06-13 21:35
Verklaart ook meteen waarom ze op hun kant lagen --> Ze waren te groot Bedoel je met lijntjes zijn halsbandlijntje? Want die werk ik weg indien er foto's worden nabesteld
Nee, niet het halsbandje. Ik bedoel de lijn zeg maar.
Anoniem
Geplaatst: 10-06-13 21:40
Alweer wauw!! (ik val in herhaling haha)
Ik ben hier echt zoooo blij mee!
Hanna_94
Geplaatst: 10-06-13 21:41
De lijn waar hij aan vast gehouden wordt toch he? Die wordt dus weggewerkt, halsband zelf zal me waarschijnlijk niet goed lukken, en zal ik waarschijnlijk niet wegwerken. (maar wil het wel altijd proberen )
Euhm ja dat is nog een vraag voor mij. Ik heb nl nog nooit een betaalde shoot gedaan, ik weet dus ook niet hoe of wat .....
Hanna_94
Geplaatst: 10-06-13 22:12
Nou, voor mij is dat ook nog een vraag, ik heb ook nog nooit een betaalde shoot gedaan. Ik ga het eens vergelijken met andere fotografen en vergelijken met mijn kwaliteit etc. Oh Mandy, ik wou net even al eens proberen het lijntje weg te werken (heb dat stiekem nog bijna nooit gedaan ). En het ging best goed, dus grote kans dat de foto's er straks al opstaan zonder lijntje
Priscilla__
Geplaatst: 10-06-13 22:17
blauw00gje schreef:
Wat zijn trouwens jullie tarieven? Of heb ik daar overheen gelezen?