Voor Boris heb ik eventueel een bruinleren halster met zijn naam erop, héul sjiek! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voor Boris heb ik eventueel een bruinleren halster met zijn naam erop, héul sjiek!
Zo jammer dat ik niet ben uitgekozen... Kijk altijd met zoveel bewondering naar jullie filmpjes en foto's! 

zie je altijd maar zonder zadel rijden dat ik helemaal ga twijfelen of je sowieso wel een zadel hebt

Wat ze met zoveel VD willen weis ich nicht... misschien doe ik wel wat anders met Shilas
Alleen doe liever alleen VD vinden de paarden leuker.
Afhankelijk van hoe het voor Shilas is, hij is vaak vrij gespannen op shows vooral als 't groter en drukker is!
heel mooi! En respect voor filmkunsten eva! E_Nalanta schreef:Ik doe niet echt iets bewust NH-gerichts haha, ja werken met lichaamstaal en in 'hun taal' maar niks met sticks of leadropes en games en dergelijke haha![]()
Jaaaa... Ik weet het nog niet....Afhankelijk van hoe het voor Shilas is, hij is vaak vrij gespannen op shows vooral als 't groter en drukker is!
Onze eigen horsemanship denk ik zo.
Hoewel de spanning niet te zien was hoor bij 't publiek, gewoon doen alsof er niks aan de hand is.
Maar als er fotografen zijn met voorkeur mag dat natuurlijk genoemd worden
Ik heb een donkerbruin met zilver portugees tuig, maar dat is eigenlijk in combinatie met zadel