Vind dit de gaafste!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fantabulouss schreef:Ik ook!het is zoieso al een knapperd
maar nu mag hij z'n lange warme vachtje nog even houden
anders krijgt ie 't koud
![]()
Ik heb wel echt zin in de meeting !17 feb de eerste meeting in Scheveningen om alvast even in te komen
Fantabulouss schreef:Nog fotografen hier die sneeuwfoto's hebben gemaakt?of modellen die sneeuwfoto's hebben laten maken? ben wel benieuwd!
![]()
Ben er zelf niet aan toegekomen i.v.m. werken ...
Oh trouwens, even voor de goede orde:
Ik ben van 26 januari t/m 1 februari afwezig i.v.m. wintersport in Noorwegen![]()
Dan weten jullie dat
Joscaa schreef:Ik ben der ook niet aan toe gekomen door mn been![]()
Ah oke, nice, veel plezier alvast!!
Joey schreef:Fantabulouss schreef:Nog fotografen hier die sneeuwfoto's hebben gemaakt?
Ja een aantal!Ik wil ook zaterdag nog wat foto's maken van mijn eigen paard haha. Leuk, veel plezier!
borrie01 schreef:leuk dat je bent gaan sleeen alleen ik zie iets wat ik minder vind.
je moet niet gaan sleeen met een longeersingel dat is echt zielig. de pony trekt dan met zn buik ipv met zn borst.
renskesanne schreef:borrie01 schreef:leuk dat je bent gaan sleeen alleen ik zie iets wat ik minder vind.
je moet niet gaan sleeen met een longeersingel dat is echt zielig. de pony trekt dan met zn buik ipv met zn borst.
ik had niet gesleed met alleen longeer singel had ook een singel op haar borst. zoals dit
borrie01 schreef:renskesanne schreef:ik had niet gesleed met alleen longeer singel had ook een singel op haar borst. zoals dit
het leek op de foto dat de strengen aan de singel vast zitten vandaar mijn reactie. maar dan heb ik niks gezegd
borrie01 schreef:Ik hoorde het van LuciaIk ben vandaag op pad geweest.
Onder andere 1 van de modellen van de meeting op de foto gezet.
Drybarrows hank
renskesanne schreef:Sleeën is altijd leuk, maar zoals al gezegd, doe het met een goed tuig, en zorg dat je pony niet in de lijnen kan gaan staan!...vandaag gesleed met sanne. niet echt foto's gemaakt van me pony maarja ben ook geen fotograaf ofzo.
LePapillon schreef:Leuke foto's DanielleHier is geen fotograaf geweest, maar ik heb zelf wel wat foto's gemaakt.