Nee, zoals ik al eerder zei: ivm Rhino ga ik absoluut geen vervangend model regelen
Nann__
Geplaatst: 28-03-13 22:36
Wij komen ook nog steeds. Heb er juist super veel zin in! En met de regels die er gesteld zijn lijkt het mij dat we veilig zitten. Maar ik snap absoluut als mensen afzeggen. Helemaal als het in de buurt is.
Ik ben dan wel geen fotograaf Nelleke maar ik vind slag en een hengstenvlag allebei erg mooi staan. Alleen voor actiefoto's vind ik losse manen persoonlijk mooier.
Ik hoorde op de radio dat het weer zondag wel koud is maar dat er genoeg ruimte is voor de zon. We houden goede hoop!
Hmm. De manen zitten nu in vlechten dus ik kijk wel even of ik het los of vast doe ;p Met rijden sowieso vast . Amber is er in ieder klaar voor, al helemaal schoon, lange haren weg etc. Ben morgen namelijk niet thuis. Gelukkig houd Amber zich altijd goed schoon (: En ik kwam er vandaag achter dat ze nu ook een stukkie van der voorpluk kwijt is.... Hij was zo mooi gegroeid. Gelukkig zijn het geen grote lokken, maar toch balen. Ze doet het er om i guess, eerst de manen zelf en nuvoorpluk xd
Op weeronline staat nu 0mm en het weercijfer een 8 Hopen dat het zo blijft en dat de zon ook (flink) gaat schijnen! Vooral bij de donkere modellen zou dat mooi zijn hihi (: