Heb er ook super zin in! Ik ben heel erg benieuwd, dit wordt namelijk mijn eerste foto meeting. Maar jullie lijken me aardig dus zal allemaal wel goedkomen
Its_julia Ook mijn 2de pas meeting, en van paarden ook de eerste dus kunnen we samen oefenen haha :p ik zal morge avond even t schema aanpassen leuk dat romeo mee gaat super gaaf!
Sorry dames, ik moet ook af gaan zeggen. Heb een fotoshoot met mijn hond die op leeftijd is. Kan zomaar de laatste zijn. Paard is pas 4, dus verwacht daar nog veel meer kansen mee.
Ik zou ook mijn paard mee kunnen nemen als laatste optie, als we niemand meer kunnen vinden op zon korte termijn maar ik kan niet rijden, enkel stand fotos
@ Chernique: Lijkt mij ook heel leuk! Ze staat zo op de trailer, dat is geen enkel probleem. Maar ik kan me voorstellen dat de fotografen het leuker vinden om een model te hebben waarbij ze wel rijfoto`s kunnen maken. Maar als laatste optie doe ik het graag
Romeo15
Geplaatst: 04-04-13 18:18
Ik heb nog een stalgenootje die misschien wel mee wilt,ze heeft een fjordje
Wordt trouwens ook mijn eerste shoot ist juliaaa :p komt vast goed! Heb wel al mooie foto's gezien van mijn vriendinnetjes die al eerder op shoot waren geweest, haha, willikook! Heb er zin in!
Rooster klopt inderdaad niet meer dus die pas ik morgen aan. Helaas door prive omstandig heden die ik liever niet op bokt zet kan ik zondag niet mee, het spijt me 10000 maal zo op het laatste moment maar het is even niet anders voor mij ik zal t schema netjes maken voor xiaona dat jullie een goed kloppemd schema hebben zondag en ik hoop echt dat jullie een leuke en vooral prachtige dag qua weer hebben. heel veel plezier. Schema zet ik er morgen avond op!!
Lisaa wat vervelend. Sterkte! Wil je, als je mijn paard wel indeelt, mij en Nancy in dezelfde groep zetten? Paarden staan in dezelfde trailer namelijk.