Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianne_ schreef:Wat ik niet snap he... Doeska staat al langer op de wachtlijst (meteen vanaf het begin) dan dat Twirre bijvoorbeeld werd aangemeld. Hoe kan dat? En ik had me afgemeld omdat 1 datum niet uitkwam, dat betekend dus dat ik bij de volgende datum niet standaard op de lijst sta?
Jorinda__ schreef:Rianne_ schreef:Wat ik niet snap he... Doeska staat al langer op de wachtlijst (meteen vanaf het begin) dan dat Twirre bijvoorbeeld werd aangemeld. Hoe kan dat? En ik had me afgemeld omdat 1 datum niet uitkwam, dat betekend dus dat ik bij de volgende datum niet standaard op de lijst sta?
Omdat ik van DanielleB nog steeds geen bevestiging had gehad of ze 2 december kon of niet.
DanielleB schreef:Hoi,
Ik heb 2 december nog niks op de planning staan, dus ik kan wel als reservemodel op de lijst worden gezet.
De hond zal alleen wel volgende week weer naar de trimster, dus lang haar zal ze dan niet meer hebben, maar zo is ze ook wel schattig
Heb het dus wel beantwoordMaar geeft niks!
Jorinda__ schreef:Zoals ik al zei, ik laat de organisatie verder aan Patricia over, ik heb het nu twee keer zonder succes georganiseerd.. Ik was in de veronderstelling dat ik van Danielle nog geen antwoord had: mijn fout en dat geef ik toe. Hoe Patricia dat verder het Hummer op wil lossen, dat weet ik niet. Desnoods kom ik helemaal niet en dan komen er twee plekken vrij voor Doeksa en Hummer.