Fotomeeting Honden Omgeving Friesland 11-nov

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne_

Re: Fotomeeting Honden Omgeving Friesland 11-nov

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 09:22

Wat ik niet snap he... Doeska staat al langer op de wachtlijst (meteen vanaf het begin) dan dat Twirre bijvoorbeeld werd aangemeld. Hoe kan dat? En ik had me afgemeld omdat 1 datum niet uitkwam, dat betekend dus dat ik bij de volgende datum niet standaard op de lijst sta?

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 10:27

Oh ik schrok al.. Yara staat er met haar 3e plaats ook niet bij..

Grass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:49

Indd, lijkt me toch dat we nu gewoon weer werken met de originele modellenlijst?
16 dec kan ik trouwens wel, 9 december helaas niet.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:55

Nee, dit jaar gaat het voor mij niet meer lukken. Ik heb het erg druk met mijn studie namelijk.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:57

Rianne_ schreef:
Wat ik niet snap he... Doeska staat al langer op de wachtlijst (meteen vanaf het begin) dan dat Twirre bijvoorbeeld werd aangemeld. Hoe kan dat? En ik had me afgemeld omdat 1 datum niet uitkwam, dat betekend dus dat ik bij de volgende datum niet standaard op de lijst sta?

Omdat ik van DanielleB nog steeds geen bevestiging had gehad of ze 2 december kon of niet.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:58

Als je er niet op staat, is dat dus omdat ik op mijn berichtje geen bevestiging heb gehad.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:59

Ik sta er niet op, omdat ik op 2 december niet kon. Heb wel een berichtje gegeven daarover.. Maar dan sta ik er op een andere datum dus ineens niet meer op?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:27

Jorinda__ schreef:
Rianne_ schreef:

Omdat ik van DanielleB nog steeds geen bevestiging had gehad of ze 2 december kon of niet.

Ik heb volgens mij toen een antwoord gegeven dat ik voor 2 december geen plannen had dus wel op de lijst wou blijven staan, maar ik kan me hier in vergissen..

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:28

Hoi,

Ik heb 2 december nog niks op de planning staan, dus ik kan wel als reservemodel op de lijst worden gezet.
De hond zal alleen wel volgende week weer naar de trimster, dus lang haar zal ze dan niet meer hebben, maar zo is ze ook wel schattig

Heb het dus wel beantwoord ;) Maar geeft niks!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:30

DanielleB schreef:
Hoi,

Ik heb 2 december nog niks op de planning staan, dus ik kan wel als reservemodel op de lijst worden gezet.
De hond zal alleen wel volgende week weer naar de trimster, dus lang haar zal ze dan niet meer hebben, maar zo is ze ook wel schattig

Heb het dus wel beantwoord ;) Maar geeft niks!

Dan begrijp ik wederom niet dat Twirre wel op de lijst stond en Doeska niet? Niet dat ik het Twirre en z'n baasje niet gun hoor, het is niks persoonlijks :) Maar Doeska stond al eerder op de lijst dus ik begrijp er helemaal niets meer van.. :?

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:34

Wordt iedereen ook persoonlijk bericht met de nieuwe datum?? Of is het gewoon even topic in de gaten houden :) Ik kan alle dagen op zondag wel dus voor mij maakt niets uit.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 17:35

Zoals ik al zei, ik laat de organisatie verder aan Patricia over, ik heb het nu twee keer zonder succes georganiseerd.. Ik was in de veronderstelling dat ik van Danielle nog geen antwoord had: mijn fout en dat geef ik toe. Hoe Patricia dat verder het Hummer op wil lossen, dat weet ik niet. Desnoods kom ik helemaal niet en dan komen er twee plekken vrij voor Doeksa en Hummer.

lisantjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:59

Ik kan de 9de niet maar 16de wel

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:59

Ik snap er ook even niets meer van. Ik heb nooit een pb van iemand ontvangen waarop ik moest reageren..?
Ik kon wel dat heb ik ook in het topic aangegeven. Yara stond op de 3e plaats en is nu ook foetsie van de lijst.

Maar goed ik heb al even een pb gestuurd, dus die wacht ik rustig af :)

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-12 21:10

Wegens drukte aan mijn kant en omdat een aantal niet kunnen op de datums
Heb ik beslote het voor dit jaar willen aftelassen we kijken volgend jaar voor een nieuwe datum en voor een frisse start
Mijn excuses hiervoor en hoop dat jullie hier begrip voor hebben

farpz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:02

Jammer. Kunnen we niet met een paar anderen het alsnog doorzetten? Na de tijd kunnen we bij mij wel voor koffie en thee.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:20

Lijkt me leuk!

mara1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:25

Jorinda__ schreef:
Zoals ik al zei, ik laat de organisatie verder aan Patricia over, ik heb het nu twee keer zonder succes georganiseerd.. Ik was in de veronderstelling dat ik van Danielle nog geen antwoord had: mijn fout en dat geef ik toe. Hoe Patricia dat verder het Hummer op wil lossen, dat weet ik niet. Desnoods kom ik helemaal niet en dan komen er twee plekken vrij voor Doeksa en Hummer.

Jij hebt je best gedaan hoor, dat we en met het weer zaten en daarna met de afvallers kun jij ook niets aan doen.

Als we in het nieuwe jaar gaan doorzetten ga ik wederom graag mee.

@Farpz; vind jou idee ook heel leuk voor diegenen die dit jaar nog wel graag willen!
Ook dan ben ik graag van de partij

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:28

Ik wil dan ook wel komen, maar dan kom ik alleen met Cintha! Die luistert erg goed en Britta heb ik echt mijn vader bij nodig als ik allebei mee heb. :P Cintha heeft gelukkig ook weer haar op haar rug haha. En desnoods maken we er gewoon een gezellige wandeling van!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:33

Als we er een wandeling van maken kan ik Thirza ook wel meenemen. :')

farpz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 00:18

Haha ik vind het prima. Ik wil het voor de rest ook wel organiseren, maar dat betekent dus een lijst maken van fotografen én modellen. Wat er verder nodig is voor een fotomeeting; geen idee Haha. dus als ik daar wat hulp bij krijg. ;)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 09:22

Ik kan 9e of 16e wel.
16e liefst wel 's middags omdat ik bij mijn vriend slaap waarschijnlijk.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 09:24

9e kan ik niet, 16e wel.. Als het een wandeling wordt kan ik ook niet mee. Hummer is nog jong dus kan nog niet heel lang met hem lopen.

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 10:35

Ik kan oko nog steeds wel :D Al zit ik wel even te kijken hoe dat gaat met vervoer :)

farpz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 10:40

Okee, dus wat is het plan? Moet iedereen even een pb sturen naar mij om zich aan te melden of doen we dat gewoon in dit topic? Of zal ik even naar iedereen in dit topic die zich aangemeld had een PB sturen waarop je kunt reageren? Wat is het handigst voor jullie? Of moet ik even een nieuw topic maken?