O wauw wat zie ik prachtige foto's voorbij komen!! (WORD IK BLIJ VAN ) Yvette die foto van lotte daar staar ik naar, wauw, wat een actie, wat een mooi paard heb ik toch!
hahaha maar dat is juist yvonne's specialiteit, heel leuk op een foto staan
kyrkelover
Geplaatst: 20-10-12 22:02
hahahahaha hij kijkt ook maar een klein beetje evil er bij. Normaal in de wei rent hij dus ook achter me aan al bokkend en steigerend maar durfde het nu echt niet haha. Mijn hak is overigens zwart en paars waar hij opgesprongen was per ongeluk hhii.
@ lon jij zit te zeuren over dat ik er bij op de foto moet, ik ben gewoon totaal NIET fotogeniek.
We hadden ze laten neuzen merrie stond er heeeeel rustig bij. En eerst zet Risky nek er op daarna met geladen geweer omhoog maait nog een keer met de voorbenen. En toen heb ik hem weg gehaald hihi. Merrie was overigens alles behalve onder de indruk..
ooh dat heb k gemist haha. Morgenvroeg misschien nog een paar foto's maar dan kan k al meteen door naar de volgende shoot, dus ik denk dat k er morgenavond nog wel een paar afheb!
loveslimpie
Geplaatst: 20-10-12 23:22
Dat is ook een laag vond t zelf wel wat hebben, kan morgen ook de variant zonder pakken