hoofdstel en zadel voor de rijfoto's evt longeerlijn/hengstenketting hinnikgeluidje op je telefoon om de aandacht van je paard te trekken. eten en drinken een goed humeur
EquiPhoto
Geplaatst: 13-10-12 20:17
Dingetjes om aan te denken:
Modellen: -Rijspullen (logisch) -Eventueel een showhalster of hoofdstel + hengstenketting -Longeerlijn + zweep -Babydoekjes voor het schoonmaken van de oogjes/neus -Borstel voor de laatste viezigheid -Iets om je paard mee af te leiden (kraakdingetje, snoepjes) -Een goed humeur
Fotografen: -Camera + extra accu -Voldoende eten (of geld, zat een restaurantje in de buurt geloof ik) -Iets om het paard mee af te leiden -Goed schoeisel
Ik neem trouwens ook een knal/neon roze touwhalster mee. Maatje pony/cob was op maat gemaakt voor een arabiertje maar bij Friezen op stal kreeg k m ook (makkelijk) om dus mocht iemand uit de middag groep die willen lenen dan kan dat wel
ik heb nog iemand die smiddags wil komen? kan dat?
wij zijn wegens nare omstandigheden met het overlijden van de zoon van goede vrienden van ons op zoek naar vervoer terug naar lelystad vanuit lunteren, mijn vader wil wel heen rijden, trailer hebben we ook maar wegens deze omstandigheden kan hij niet meer ook terug rijden... dus wij zijn nog heel hard aan het zoeken/bellen etc.
maar ik heb dus wel iemand anders die mee wilt gaan, in de middag groep?
dream zou los kunnen, is de vorige keer ook gedaan alleen vond ze ht toen heel leuk om keihard richting de fotograven te rennen en dr net 50 cm voor te stoppen xd.. als ze niet erg 'hyper' is durf ik dr wel los te doen! heb dr namelijk al een poosje niet meer op gezeten xp
Ik meld frederieke en mij bij deze af, carr en elmo hebben een pb van mij gehad. Het spijt ons echt heel erg dat we geen vervoer hebben kunnen regelen, maar we hebben echt alles geprobeerd. We hopen dat jullie een geslaagde dag hebben en mooie foto's krijgen!
xMiinh
Geplaatst: 13-10-12 22:03
Hierbij meld ik me ook af omdat ik met Frederieke en Titine mee rijd. Veel plezier en succes morgen!!
nouhouh echt heel jammer! maar niks aan te doen helaas.
zou er iemand van de middaggroep nog in de ochtendgroep kunnen/willen?
Anoniem
Geplaatst: 13-10-12 22:07
ik vind het zó jammer, ik voel me enorm schuldig tegenover jullie vanwege onze afmelding nu.... helaas kan je sommige dingen niet plannen... ik hoop op mooie verhalen aan het einde van de dag! en leuke foto's! als er in het vervolg weer een meeting georganiseerd zal worden zal ik me zeker weer aanmelden!
Ik kan sws niet in de ochtendgroep. Moet morgenochtend alles nog doen en omdat Mandy en ik op dezelfde stal staan rijden wij graag samen naar het Lunterse gat toe, oa ook omdat Mark pas 2x buiten is geweest, wat hij trouwens wel onwijs goed doet
Jammer dat jullie niet kunnen komen maar idd, is helaas niks aan te doen. Sterkte!
Jammer van de afmeldingen maarjah kunnen jullie ook niks aan doen.
Ik heb vandaag de hele dag plat op bed gelegen, maar wil morgen wel gewoon komen. Mocht ik het niet vol houden dan kan ik altijd eerder weg gaan (ga ik natuurlijk niet vanuit).