het wordt inderdaad snel te warm hoor.. is ook de reden waarom de meeting van zondag op de ginkelse heide is afgelast.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nies_ schreef:Ik zie hem niet? Of ben ik nou stekenblind?
T is killyennphotography.tumblr.com 

We hebben tussen alle onderdelen door korte pauzes zodat de fotografen even rustig wat kunnen drinken, de modellen kunnen dit tijdens het longeren en losgooien doen aangezien we dit 1 voor 1 doen. Tijdens de eerste pauze ga ik alvast prikpaaltjes neerzetten met het eerste model zodat deze direct kan opwarmen indien nodig, dan kunnen we weer direct van start. Om het allemaal zo soepel mogelijk te houden vragen we de modellen steeds alvast op tijd klaar te staan zodat we meteen door kunnen. Het losgooien en longeren duurt niet zo lang, dit omdat de meeste fotografen hier al vrij snel 'klaar' mee zijn en hun foto's hebben. Verwacht dus geen hele longeersessies
Daarna hebben we weer een korte pauze waarin de modellen kunnen gaan zadelen en rijden. We hopen zo rond een uur of 12 klaar te zijn 
Susan, als het niet gaat kun je gewoon rustig aan doen, dat is geen probleem. We werken niet voor niets met een 'tropenrooster' en houden alles zo relaxt mogelijk. We hebben je er in ieder geval graag bij
Aangezien de zon nog niet zo hoog staat tijdens de portretfoto's lijkt een reflectiescherm mij nog geen noodzaak, maar aangezien ik daar überhaupt weinig mee fotografeer kan ik dat mis hebben
Het is helaas niet anders. Is er een richtlijn? Ik zal proberen 3 tot 5 foto's per model te leveren. Met 8 fotografen betekent dat al gauw 25 tot 40 prachtige foto's per model.
Dus dat komt vast allemaal helemaal goed.
Dus dat ligt niet aan jou of je model, maar dat is denk ik beetje mijn verbeterpunt waar ik nog aan moet werken.
Er zijn vast genoeg andere fotografen die het wel makkelijk lukt om binnen die paar minuten die prachtige plaat te schieten.
En als model ervaar je de meeting waarschijnlijk iets anders: jullie hebben in het begin 20 minuten om je paard een beetje te laten wennen, en als dat te weinig is kun je altijd de eerste het eerste koppel fotografen 'laten schieten' en dan heb je nog 6 fotografen over om foto's van te krijgen. Dan kunnen die eerste twee eventueel tijdens het losgooien en longeren zelfs nog wat foto's maken. En aangezien de fotografen in koppels lopen zit je steeds twintig minuten met dezelfde mensen opgescheept, niet om de tien minuten nieuwe
Er is absoluut geen tijdsdruk voor jullie oid, we proberen uberhaupt alles zo rustig mogelijk aan te pakken met dit weer
We hebben jullie graag mee in ieder geval! fabske schreef:Ik ben even in dubio of ik nog wel moet komen
Pres is ntl minder op haar gemak in vreemde omgeving
En met vreemde paarden en mensen ik weet niet of
Dat in 10 min leuke fotos gaat geven..
Ik kan sowieso niet longeren of losgooien met haar
Pres ziet geen omheining en als ik genoeg mensen mee
Kon nemen die zowel haar als mij kennen
Dan zou ik dat wel aandurven maar kan niemand
Vinden die meegaat..
Ik wil heel graag mooie fotos en de meeting lijkt me
Gezellig ook.. Maar ik weet niet of dit nu echt de mooiste
Fotos gaat opleveren??