Fashion fotoshoot meeting aan zee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:48

wat is dat voor kat, een Ashera?
goed idee Jessie :j

ik denk dat het met 13 modellen en 7 fotografen al druk zat is, als we er dan ook nog een paard bij doen dan zijn we allemaal pas thuis als het donker is :+

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:49

superlise schreef:
Oh wauw mooie make-up zeg. Er was iemand bij wie ik daarvoor kon aankloppen toch? :D
Wat ik wel een een beetje jammer vind is dat 9 vd 10 modellen met make-up foto's blauwe ogen hebben of vrij licht groene oid ik heb echt héél donker bruin, en ben dus bij smokey-eye oid al bang dat dat te donker word allemaal..

Dat vind ik nou ook :j

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:50

Tammy_ schreef:
wat is dat voor kat, een Ashera?
goed idee Jessie :j

ik denk dat het met 13 modellen en 7 fotografen al druk zat is, als we er dan ook nog een paard bij doen dan zijn we allemaal pas thuis als het donker is :+

ja denk ik ook.

Idee van iemand voor visagie vind ik wel een goed plan :j , iemand die daar een oproepje voor zou willen doen?

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:51

Ja als ik mezelf op maak, al doe ik alleen een lijntje en mascara voel ik me al een halve gothic :')
Ik heb echt geen idee, hoe je donkere ogen ''netjes'' zonder hele vreemde kleuren toch een waaauuuw-idee kan geven, en het lijkt me zo tof :+

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:53

superlise schreef:
Ja als ik mezelf op maak, al doe ik alleen een lijntje en mascara voel ik me al een halve gothic :')
Ik heb echt geen idee, hoe je donkere ogen ''netjes'' zonder hele vreemde kleuren toch een waaauuuw-idee kan geven, en het lijkt me zo tof :+

Ik vind het met blauw heel gaaf, maar ik heb ook veel blauwe kleren, maar heb ooit een beeld in een tijdschrift gezien, echt geweldig. Helemaal turquoise met goud, maar nooit die oogschaduw gevonden :+

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:55

ik kan bij mezelf ook verder niks dan een lijntje en mascara, maar moet zeggen dat ik het bij mezelf verder ook raar vind staan met oogschaduw ofzo :') heb wel wat make up (die ik dus eigenlijk niet echt gebruik) die ik wel mee zal nemen :)

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:55

haha ja dat is dan inderdaad ook een punt, zie je eindelijk iets moois, is het of zelf niet te doen of gewoon onvindbaar qua spullen haha.

Ik zie idd wel zo af en toe blauw paars en groen bij bruine ogen voorbij komen maar ik heb niet zoveel in die kleuren, ik heb gewoon vaak spijker broek of een meer-kleuren printje ofzo. Ofja ik kan niet zo goed matchen :+

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:56

Ik vind het visagisten idee ook zeker een goed idee! Scheelt hoop tijd en is misschien nog mooier ook! :j

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:58

Ik ga morgen ook maar even een rondje kruidvat doen, hoorde net idd op de radio dat alle make-up 1+1 gratis is. Eens kijken of ik niet een beetje wat kan neuzen, wil sowieso nog nieuwe nagellakjes. Ik was wel van plan om het qua oogschaduw etc gewoon even lekker bij essence te houden dus datgeen wat ik mee neem wordt wel goedkoop :+ Maar ik heb dus ook dat ik het weinig gebruik dusja beetje zonde als het dan duur is :D

SplashIsLief

Re: Fashion fotoshoot meeting aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 23:01

Een visagist erbij lijkt me heel gaaf. Dat wordt toch vaak net een stuk mooier :))

SimoneDV

klopt idd, had het net ook al als tip genoemd kruidvat alle make up 1+1.

En essence en catrice hebben ook wel goede dingen hoor :D Bijv de oogschaduws van catrice lees ik vaak over dat ze goed zijn :j (vaak zijn er ook testers, als je ff een streepje op je hand zet zie je of er beetje kleur af komt en het niet brokkelt enzo).

Tammy_

ik kan redelijk variëren met mijn make-up, soms doe ik een lijntje eyeliner boven en rode lippstick op, soms een wat dikkere lijn boven mn ooglid, dun lijntje onder en bruine of gouden oogschaduw, soms een heel dun lijntje eyeliner boven en onder en dan roze lippen, smokey eyes combineer ik met alle kleuren van de regenboog (niet tegelijk :+ ) ... ik ben nogal snel verveeld van een bepaalde look :+
Visagisten vind ik altijd zo fijn om mee te werken, als ik nou een flinke pukkel/vlekken uitbraak heb kan ik dat zelf nooit zo netjes wegwerken zonder dat ik een cakeface krijg -O-

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 23:12

Hoi allemaal,
Ik heb ongeveer twaalf pagina's doorgelezen en toen dacht ik, ik vraag het wel gewoon :') .
Vroeg me af of er misschien nog een model of fotograaf nodig is of dat ik er gewoon nog bij kan. Het lijkt me namelijk ontzettend leuk om te oefenen met het fotograferen van mensen of om gefotografeerd te worden.
Weet nooit zo goed wie ik als mensen in mijn omgeving zou moeten fotograferen en anderen zetten mij nooit zo op de foto op de manier als ik zou willen. Dit zou dus wel een leuke kans zijn :) .

Nog niet echt ervaring met mensen op de foto zetten, wel met paarden.

Laat maar weten, mocht het nog kunnen, zo niet snap ik het ook, had ik het topic wat eerder moeten opmerken.

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-12 23:31

Miss_DJS schreef:
Hoi allemaal,
Ik heb ongeveer twaalf pagina's doorgelezen en toen dacht ik, ik vraag het wel gewoon :') .
Vroeg me af of er misschien nog een model of fotograaf nodig is of dat ik er gewoon nog bij kan. Het lijkt me namelijk ontzettend leuk om te oefenen met het fotograferen van mensen of om gefotografeerd te worden.
Weet nooit zo goed wie ik als mensen in mijn omgeving zou moeten fotograferen en anderen zetten mij nooit zo op de foto op de manier als ik zou willen. Dit zou dus wel een leuke kans zijn :) .

Nog niet echt ervaring met mensen op de foto zetten, wel met paarden.

Laat maar weten, mocht het nog kunnen, zo niet snap ik het ook, had ik het topic wat eerder moeten opmerken.

Je kan er nog wel bij omdat er iemand is afgevallen :)

Wat wil je het liefste fotografen of model staan :)

oficeel kan er niemand meer bij :P maar omdat er 1 is afgevallen als model zou je daar wel voor in de plaats kunnen :)

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 23:36

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 06:42

Dat komt ook mooi uit :D Dan hebben we 7 fotografen en 14 modellen :j

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 08:00

Dat is een hele mooie verdeling :j

wie plaatst er een oproepje? Zal ik dat straks doen??

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 08:35

Dan stel ik voor om nu niemand er meer bij te laten, tenzij er iemand uitvalt? Een reservelijst voor evt. nieuwe aanmeldingen?

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 09:05

Tammy_ schreef:
Dan stel ik voor om nu niemand er meer bij te laten, tenzij er iemand uitvalt? Een reservelijst voor evt. nieuwe aanmeldingen?

Ja komt goed ^^ :d er komt ook niemand meer bij ook geen foto grafe en ook geen model =) tenzij er iemand uitvalt :P

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 09:06

_Jessie schreef:
Dat is een hele mooie verdeling :j

wie plaatst er een oproepje? Zal ik dat straks doen??

Ja voor Visagie sorry ik kan dat woord niet goed schrijven :o is goed :D

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 09:09

iedereen die maandag 28 mei kan schreef:
Maandag 28 Mei

Iedereen zich even toe voegen als je kan op deze datum !

Modellen:

1 Miss_DJS (naam)
2 Splashislief (Anouk)Foto 1Foto 2, Foto 3
3 __PrinCes(Byou) Foto 1
4 Elise95 (Elise)Foto 1, Foto 2 (links)
5 Superlise(Nicole) Foto 1 Foto 2
6 Ramoontje(Naam ) foto1 foto 2
7 heyhallohey(Gabriella) Foto 1 foto 2
8 simoneDV(Simone) Foto 1Foto 2Foto 3
9 tammy(Tamara) foto 1 foto 2 foto 3 foto 4 foto 5
10 Nikip(Nina) Foto 1Foto 2
11 Intervarno(Naam) Foto 1 Foto 2
12 Bolivia(Maya) Foto's
13 rayoowSuraya)
14 Elmira(Elmira)
15Paulien (Paulien
Fotografen
1 Leey ( kimberley )http://www.k-fotografie.nl/
2 Gemmeke -(Gemmeke
3 aniek1985(Aniek)
4 Linde -(Linde)
5 toraklover(Emma) http://emvds.weebly.com/
6 Obelix ( Naam )http://www.sgfotographics.nl
7 _Jessie(Jessie
8 Sodeletuut( carmen )
9 Angellove(Naam)
10 Sanne_shelly Naam
Reservelijst voor als er iemand uit valt

Uhm ik ben even alle paginas bij langs geweest maar er is idd veel verwarring geweest in de lijsten dit is de oficele lijst ! Kan iedereen nog even 1 x kijken of je naam er op staat. als er dit staat (naam) graag even aan mij door geven dan verbeter ik dat wel dat er geen verwarring meer komt in de lijst :o en dat er geen 10 verschillende lijsten meer komen :j !
Laatst bijgewerkt door leey op 13-04-12 09:45, in het totaal 5 keer bewerkt

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 09:16

Oke is goed! Ga nu even een dingetje posten! :)

vraagje aan de fotografen hier, kan ik in die oproep zetten dat de visagisten de foto's voor hun portfolio mogen gebruiken?? (met eventuele copyright)

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 09:43

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 09:46

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 09:48

Aaarghhh ik zie dit topic natuurlijk weer veel te laat |o . Fotografen zijn er zeker al genoeg? O:)