Renee; neem je evt. ook tuigage mee? lak staat mijne ook best leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marjan1986 schreef:rijbewijs is ook verstandig Magda!!! geloof mij, er gaat een wereld open met rijbewijs! hahaha, ik zou nu echt niet meer zonder kunnen!
Neskolay schreef:Als de andere 2 lijsten binnen zijn wordt dan de uitslag eerder bekend? Of morgen sowieso 12uur?
Ik heb ook geen goede hoop hoor, maar ben heel benieuwd naar de top8/10!
lifaya schreef:Ik heb 3 premiera hoofdstellen (zwart, zwart-wit, bruin) en 3 voorbrenghoofdstellen (engels) in maat shet/pony, cob en cob (zwart,zwart, bruin) en een gaaf cob/full hunterhoofdstel en 2 traditioneel arabische showhalsters met een dish chain en 1 normaal "kabel"halster achtig iets en 3 halsters van premiera (zwart, zwart-wit, bruin)
lifaya schreef:zou een beetje verwarrend zijn als ze de hele tijd van tuig moeten wisselen hewat mij betreft mogen ze het ophouden maar moet wel zeggen dat ik slechte ervaringen heb met het "uitlenen"... namelijk liet 1 iemand die mijn arabische showhalster had geleend dat ding gewoon op Havelte liggen, waardoor ik dus iemand moest opbellen en vragen of die hem alsnog kon meenemen. Ook heb ik gehad dat een paard een halkster beschadigde door er even lekker mee tegen een boom te schuren...
SpiritHij was echt een toppert