DrawnHorse schreef:Nee nog niet, helaas
Helaas helaas. Ik wacht weer geduldig af. Ik mag zometeen ook weer gaan werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigress schreef:Ik ben nog druk bezig met de foto's, hebben jullie nog even geduld?
Trouwens, meteen even een andere vraag (in de hoop dat fanatiekelingen hier iets weten)
Ik zou morgen naar SGW Westerbork. Nu is die compleet afgezegd, en zoek ik een ander evenement om even bij op bezoek te gaan. Ik kan echter niks vinden op iets in Hoogeveen na danKijk ik nu echt zo scheel of is er nagenoeg niks?
Tigress schreef:Ik ben nog druk bezig met de foto's, hebben jullie nog even geduld?
Trouwens, meteen even een andere vraag (in de hoop dat fanatiekelingen hier iets weten)
Ik zou morgen naar SGW Westerbork. Nu is die compleet afgezegd, en zoek ik een ander evenement om even bij op bezoek te gaan. Ik kan echter niks vinden op iets in Hoogeveen na danKijk ik nu echt zo scheel of is er nagenoeg niks?
Tigress schreef:Die linken had ik al bekeken, maar had het idee dat niet alles er op staat
Afijn, dealtje gesloten met sanne, markelo it is![]()
Ach, en als we dan toch die kant uit gaan kunnen we misschien ook nog even langs hardenberg
Ik zal vanavond even de foto's af proberen te krijgen
Tigress schreef:Die linken had ik al bekeken, maar had het idee dat niet alles er op staat
Ach, en als we dan toch die kant uit gaan kunnen we misschien ook nog even langs hardenberg
Fotografie91 schreef:Tigress schreef:Die linken had ik al bekeken, maar had het idee dat niet alles er op staat
Leuk Hardenberg is altijd een gezellige wedstrijd ga er ook graag naar toe
Tigress schreef:Hoelaat?ik zal zeker tot het eind van de dag aanwezig zijn
Dagje hardenberg ga ik zo te horen ook eens inplannen