DShots schreef:Je lens is toch kapot?
Ja maar ik kan dan alvast afspraak voor wanneer die terug is toch... Weet wel ongeveer hoe lang dat duurt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EdkingEnzo schreef:Iemand die mijn knappe 2 jarige spekkie Andalusiër op de foto wil zetten, of mij wil helpen?![]()
Toen hij 1 werd heb ik ook foto's laten maken, lijkt me erg leuk om weer wat mooie foto's van hem te hebben![]()
Hij staat in omgeving Zwolle, kan je ophalen/terug brengen vanaf/naar het station.
YoRien schreef:Ik ben de laatste tijd veel aan het mountainboarden met mijn paard. Het lijkt me heel leuk om daar gave foto's van te hebben. Heeft iemand zin om foto's te komen maken?
Paard staat in Bennekom, in het bos. Als de paden op de hei stevig genoeg zijn om te moutainboarden kunnen we ook daar foto's maken.
Wil je meer paarden op de foto zetten, ik weet nog meer mensen die wel mee willen. Met IJslanders, Haflinger of Appaloosa.
[ [url=m/amfuXi.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/51xE1h.jpg]Afbeelding[/url] ]
TCFotografie schreef:Zijn er bokkers in de omgeving Deventer-Apeldoorn-Holten die het leuk lijken om een (mini)meeting te organiseren? Ik dacht 4 modellen? Vaak zijn meetings erg ver en er zijn genoeg mooie plekjes hier dichterbij!
Ben benieuwd