[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 14:28

DShots schreef:
Je lens is toch kapot?

Ja maar ik kan dan alvast afspraak voor wanneer die terug is toch... Weet wel ongeveer hoe lang dat duurt

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:36

EdkingEnzo schreef:
Iemand die mijn knappe 2 jarige spekkie Andalusiër op de foto wil zetten, of mij wil helpen? :D
Toen hij 1 werd heb ik ook foto's laten maken, lijkt me erg leuk om weer wat mooie foto's van hem te hebben :)
Hij staat in omgeving Zwolle, kan je ophalen/terug brengen vanaf/naar het station.

Ik ga ergens in de volgende weken richting zwolle, als ik daar ben kan ik langskomen? :D

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 16:27

Is er iemand die zin heeft om hier te komen fotograveren? Ik heb in de aanbieding: twee Welsh NWR pony's, een KWPN paard, en twee Mechelaars. Wij hebben langs een zijde van de wei een dijkje die begroeid is met klaprozen die nu beginnen met bloeien, dus dat is misschien leuk als achtergrond. Verder is het gras nu ook mooi hoog en groeien er veel bomen langs de wei. Ik heb ook spullen voor boho/indianen/western thema. Het is in Groningen, omgeving Marum. Ik kan ook op locatie komen eventueel, als het niet te ver is :) Foto's (laatste foto is bij ons thuis):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 20:53

Suusie22

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:05

Jammer dat t op zaterdag is, anders leek t mij erg leuk :)

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:33

Iemand zin in een fotoshoot omgeving Enkhuizen? Ik heb zaterdag tijd :D

YoRien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 08:17

Ik ben de laatste tijd veel aan het mountainboarden met mijn paard. Het lijkt me heel leuk om daar gave foto's van te hebben. Heeft iemand zin om foto's te komen maken?

Paard staat in Bennekom, in het bos. Als de paden op de hei stevig genoeg zijn om te moutainboarden kunnen we ook daar foto's maken.

Wil je meer paarden op de foto zetten, ik weet nog meer mensen die wel mee willen. Met IJslanders, Haflinger of Appaloosa.

Afbeelding
Afbeelding

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 12:35

GEZOCHT! Fotograaf, die het leuk lijkt om morgen een combinatie op de foto wil zetten tijdens hun crosstraining in Merselo!
Wil jij dit doen? Laat het me dan weten!!

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 13:10

YoRien schreef:
Ik ben de laatste tijd veel aan het mountainboarden met mijn paard. Het lijkt me heel leuk om daar gave foto's van te hebben. Heeft iemand zin om foto's te komen maken?

Paard staat in Bennekom, in het bos. Als de paden op de hei stevig genoeg zijn om te moutainboarden kunnen we ook daar foto's maken.

Wil je meer paarden op de foto zetten, ik weet nog meer mensen die wel mee willen. Met IJslanders, Haflinger of Appaloosa.

[ [url=m/amfuXi.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/51xE1h.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het lijkt mij erg leuk om te komen fotograferen :) Ik zit nu alleen een maand lang met tentamens, dus het is bij mij mogelijk vanaf dat ik zomervakantie heb (vanaf 30 juni). Ik weet niet of dat een probleem is?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 19:07

Iwmand meteen paard die deze week naar de posbank kan komen? Het liefst ook iemand doe ervaker geweest is en de weg een beetke kent.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 13:35

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:19

Ik kom ineens dit topic tegen, wat leuk!

Vind iemand het leuk om mijn zwarte welsh cob eens op de foto te zetten in Havelte? Hij gaat graag het water in en kan evt. los in een paddock.

Afbeelding
Afbeelding

Naast mijn welsh cob heb ik ook een zilverappel shetlander (met silver bay veulen) in de aanbieding en nog een aantal andere kleine pony's voor portfolio materiaal.

Afbeelding
Afbeelding

In augustus staat de heide mooi in bloei. wij zijn heel flexibel qua tijden aangezien we tegenover het natuurgebied wonen.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 09:18

Voor zondag avond 26 juni zijn we nog op zoek naar fotografen! We beginnen om 8 uur op de Posbank in Rheden. Mocht iemand willen komen, doe mij dan even een PBtje :D

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:22

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Voor komende zaterdag (25 juni) ben ik op zoek naar een of 2 leuke stellen voor een loveshoot in de buurt van Dalfsen/Ommen.
Toevallig iemand hier die het wel wat lijkt om mee te werken? Is voor aanvulling van mijn portfolio, dus ik gebruik de foto's naderhand online.
Even voor de duidelijkheid:

Wie: hip, fotogeniek stel. Leeftijd +/- tussen 20-35. Vrouw liefste lang haar. Man graag hip kapsel/baard of iets dergelijks. (zie moodboard voor sfeer)
Wanneer: komende zaterdag 25 juni
Waar: In Dalfsen of Ommen (Overijssel) (waarschijnlijk in een bos)
Moodboard: https://www.pinterest.com/pansyphotograph/loveshoot/
Mijn site: http://www.pansy.nl

"officiele" oproep komt nog, maar ik plaats het hier alvast.

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:33

Lijkt mij wel leuk, alleen of wij hip zijn? :') Mijn vriend is 24 en ik ben 22, we wonen in Zwolle. Denk dat hij wel wil, als je ons geschikt vindt kan ik hem wel vragen :)

Foto

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 20:56

Hoi Jets, wat leuk, en wat een heerlijke foto's!
Ik heb via Facebook ook veel reacties gekregen, en daar heb ik mensen uit gekozen. Maar ik houd jullie wel in gedachten, heel leuk!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 21:45

Morgen doen Jetske, Lianne en ik mee aan een koeienclinic van Jeroen Bakker in Pesse bij Manege Smit. Wij gaan met een Fjord, Haflinger en Paint. Vindt iemand het leuk om foto's te komen maken misschien. Is weer eens wat anders. Wij rijden van 17.00 uur tot 18.30.

Sabine_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 10:46

Ik bied hier mijn shetlander aan, mocht iemand een keer iets willen uitproberen of gewoon oefenen :) Alles is bij haar mogelijk! 1 puntje is alleen wel dat het in het Spijkbos moet zijn (ander bos kan niet of je mocht in mijn dorpje willen). Ik heb namelijk geen beschikking over een trailer.

Afbeelding
Afbeelding

Ik bied mijzelf eventueel ook aan als model (foto is wel al van een jaar geleden :Y) )
Afbeelding

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 10:46

In verband met afzeggingen probeer ik hier nog maar even haha.

Vanavond doen wij een meeting op de Posbank in Rheden (onder voorbehoud van het weer).

Zijn er misschien modellen die het leuk vinden om te komen? We hebben er momenteel nog maar 2 en we hebben 7 fotografen :')

We beginnen om 8 uur en zouden dan rond 9 uur / half 10 klaar zijn!

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 12:25

Aangezien er al een tijdje geen mensen meer hebben opgegeven, vraag ik hier ook even of er mensen interesse hebben om deel te nemen aan een fotomeeting bij Kwintelooijen. We zijn op zoek naar zowel fotografen als modellen.
[FM] [M] Equestrian fashion, Kwintelooijen, 24-07

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 14:10

Ik vind het naast foto's maken ook hele leuk om model te staan! :) Ik heb een last vol gave jurkjes, mocht iemand interesse hebben lijkt het me heel leuk! Ik heb al een paar keer eerder model gestaan, gewoon voor de leuk. Ik woon in Nijmegen maar kan wel een stukje reizen en evt een vriendin meenemen.Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 15:58

Voor mijn meeting a.s. zondag 3 juli ben ik op zoek naar fotografen. Helaas hebben er een aantal afgezegd.

Het gaat op een honden fotomeeting in Echten (drenthe)
[FM] [H] Fotomeeting Echtenerzand (Dr). Zondag 3 juli.

Wie heeft er tijd en zin om te komen fotograferen? Het is van 10 tot ongeveer half 1, 1 uur.

TCFotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 09:40

Zijn er bokkers in de omgeving Deventer-Apeldoorn-Holten die het leuk lijken om een (mini)meeting te organiseren? Ik dacht 4 modellen? Vaak zijn meetings erg ver en er zijn genoeg mooie plekjes hier dichterbij!
Ben benieuwd :j

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 10:12

Afbeelding

Leuke australian Shepherd pup!

Wie intresse heeft ik woon in leiden!

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 11:01

TCFotografie schreef:
Zijn er bokkers in de omgeving Deventer-Apeldoorn-Holten die het leuk lijken om een (mini)meeting te organiseren? Ik dacht 4 modellen? Vaak zijn meetings erg ver en er zijn genoeg mooie plekjes hier dichterbij!
Ben benieuwd :j

wat voor een modellen had je in gedachten? En had je al een locatie in gedachten? ander hou ik me aanbevolen =D