Ik moet me helaas op het laatste moment nog afmelden voor morgen! Vanwege privé omstandigheden kan ik er helaas niet meer bij zijn.. Mijn excuses hiervoor! Ik vind het zelf erg jammer Ik wens jullie heel veel plezier morgen! Hopen op droog weer!
Spritz
Geplaatst: 09-01-16 18:49
www.weeronline.nl geeft 95% kans op regen, buienradar 90%.. lastig alleen dat je niet weet waar het precies valt.
Hier geeft ie ook grote kans op regen. Ik hoop natuurlijk op droog!
Kimley
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-16 19:01
Ja bij mij nu ook weer meer kans
En verzetten naar volgende week? Wat vind iedereen daarvan?
Pandakaas
Geplaatst: 09-01-16 19:11
Vandaag zou het ook regenen, maar misschien 10 druppels gezien.. Ook lekker handig dat iedere weervoorspelling anders is. Zoeken jullie dan algemeen of echt op de locatie? Maakt ook verschil natuurlijk, want wat ik plaatste was via buienradar voor doornspijk en dat leek droog.
Als ik kijk dan staat er bij 6 uur regen. Daarna zou het droog moeten zijn tot de avond. Om 9 uur geeft buienradar een kans van 5% op regen. Maar er achter staat 0 mm
Bij mij staat op die locatie regen tot 7 uur s ochtends en na 6 uur s avonds. Inderdaad, vandaag zou het ook regenen, niks van gemerkt. Ik zou pas morgenochtend beslissen, zou anders zonde zijn als het ineens mooi weer is, wat bij mij ook voorspelt wordt.. Ik ben voor dat het doorgaat
EdkingEnzo
Geplaatst: 09-01-16 19:30
Bij mij zegt hij geen regen!
Kimley
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-16 19:31
Ja we laten het gewoon doorgaan, mocht het morgen ochtend slecht zijn kan het altijd nog.