Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niqui schreef:Even voor de zekerheid (waarschijnlijk is dit jullie al bekend): in het PWN gebied mag alleen op de ruiterpaden gefotografeerd worden en niet erbuiten. Dit in verband met de andere gebruikers van het duin/bos en de koeien/pony's die er in het wild lopen.
Bij de Hoep bijvoorbeeld wordt het met een groep heel lastig om foto's te maken op de (smalle) ruiterpaden. Je kan daar wel je trailer neerzetten en richting het strand lopen, maar dat is nog wel een eindje. Of je trailer tegen betaling op het strandplateau parkeren.
Bovendien moet je in het duingebied duin(ruiter)kaarten kopen (op het strand niet). Er wordt regelmatig op bezit hiervan gecontroleerd. Het verbod om buiten de ruiterpaden te fotograferen geldt voor het gehele PWN gebied. Ook bij Geversduin/Patatoloog/Egmond.
sunnybellami schreef:ik vind alles te onduidelijk, ik ken het daar niet en lisanne heeft een gekneusde nek dus die is helaas niet kunnen gaan kijken en weet ook geen adres/verzamelpunt.
Omdat ik geen onduidelijkheid wil, wil ik de meeting toch verplaatsen naar een zaterdag.
Het is erg jammer dat het op het laatste moment zo is gegaan maar ik ken alleen het strand en het was ook als strandmeeting bedoeld.
Dan zullen veel mensen gaan zeggen van dat ik het slecht georganiseerd heb maar ik maak ook fouten, dat is menselijk. Ik ben allang blij dat keeley zei dat je op zondag het strand niet op mag anders hadden we misschien wel een boete en op een smal pad in de duinen fotograferen lijkt mij niet ideaal.
Ik ga een nieuw topic maken en iedereen die al mee ging komt op de lijst te staan, als je niet meer mee wilt of kan graag even in PB zeggen.