[P] bijzondere paarden op het strand - NH

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fionami

Re: [P] bijzondere paarden op het strand - NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 10:50

Denk dat je bij de hoep beetje bij bos zit.

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 10:52

Fionami schreef:

Oh nee zijn de duinen ten zuiden van egmond

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 10:56

Fionami schreef:
Fionami schreef:

Oh nee zijn de duinen ten zuiden van egmond

Gewoon bijna castricum .grrr. lekker bezig. Is iig erg zuidelijk van egmond haha

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 10:57

Ik heb begrepen dat er vandaag iemand even op onderzoek uitgaat daar en ook foto's gaat maken.

Misschien kan diegene dan ook aangeven waar we ons het beste kunnen verzamelen, en dan heeft ze misschien ook wel een adres :P

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 11:13

Heeeeel slim idee ilona. Wat we hebben wel flink ruimte nodig met al die trailers etc.

Is de indeling al gemaakt? Moet beetje door gaan geven hoe of wat aan meneer de chauffeur.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 12:39

kwam er ook nog een groepsapp? is denk wel handig voor het geval het misschien toch niet doorgaat en als we mekaar niet kunnen vinden

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 16:11

Goed idee idd een groepsapp! Ik had m'n nummer al gestuurd volgens mij?

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-16 19:23

Afbeelding
Dit is het rooster. Als er iets veranderd moet worden graag even melden.

Ik had laatst nog gevraagd of er iemand genoeg draadjes en paaltjes hebben voor een paddock maar heb hier geen antwoord op gekregen...
Als niemand een paddock heeft moeten er mensen even een longeerlijn meenemen.

Ik ga zaterdag kijken wat voor weer ze opgeven, staat alleen bijna overal aardig wat regen en ik ga niet heen als er regen voorspelt wordt.
Ik moet een aardig stuk reizen en ga niet met slecht weer foto's maken.

Ik heb van een paar mensen een nummer gekregen, ik ga morgen even een app aanmaken.

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 19:36

Jaaaa had ergens gevraagd of ik in de middag mag zou ik ergens kunnen ruilen? Ik kom met winzzent.

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 19:36

Oh en kijk straks op stal wel even voor prikpaaltjes.

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 19:41

Via deze link kan je heel goed plaatselijk het weer bekijken en ook per uur.. sorry, wel een langeeee link :=

http://www.google.nl/search?site=&source=hp&ei=Yfn0VaP9E8TSyAO_j67ICw&q=weersvoorspelling+julianadorp&oq=weersvoorspelling+julianadorp&gs_l=mobile-gws-hp.3..0i70.3437.9269.0.11412.22.22.0.10.10.0.760.4304.2j15j2j0j1j1j1.22.0....0...1c.1.64.mobile-gws-hp..2.20.1724.1.eswdKiBvGlk#q=weersvoorspelling+egmond

Dus als ik het goed begrijp is het een uur voor portret foto's (15 min per groepje fotograven) en daarna worden de losgooi foto's gemaakt. Een kwartier per paard en alle fotograven tegelijk? Zoiets? Denk dat ik het niet helemaal snap misschien... zie namelijk niet in het schema staan wie er wanneer gaat rijden/ losgooien en met welke fotograven...

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-16 20:09

Oh ja sorry! Lady kan wel in de ochtend denk ik, zij is erg dicht bij. Zal het even veranderen.

Losgooien gaat om de beurt met alle fotograferen te gelijk.

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 20:23

Sunny je bent een topper. Ik hoop op knap weer want heb er zin in

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 22:22

Het weer ziet er nu prima uit voor zondag, droog! Hoop echt dat het aanhoudt *\%/* ik heb er ook zoveeel zin in dus hoop dat het doorgaat.

Waar gaan we precies verzamelen, is dat al wat duidelijker?

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 23:14

Hee waar sta ik tussen de fotografen? :o

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 00:15

Even voor de zekerheid (waarschijnlijk is dit jullie al bekend): in het PWN gebied mag alleen op de ruiterpaden gefotografeerd worden en niet erbuiten. Dit in verband met de andere gebruikers van het duin/bos en de koeien/pony's die er in het wild lopen.
Bij de Hoep bijvoorbeeld wordt het met een groep heel lastig om foto's te maken op de (smalle) ruiterpaden. Je kan daar wel je trailer neerzetten en richting het strand lopen, maar dat is nog wel een eindje. Of je trailer tegen betaling op het strandplateau parkeren.

Bovendien moet je in het duingebied duin(ruiter)kaarten kopen (op het strand niet). Er wordt regelmatig op bezit hiervan gecontroleerd. Het verbod om buiten de ruiterpaden te fotograferen geldt voor het gehele PWN gebied. Ook bij Geversduin/Patatoloog/Egmond.

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 09:04

Niqui schreef:
Even voor de zekerheid (waarschijnlijk is dit jullie al bekend): in het PWN gebied mag alleen op de ruiterpaden gefotografeerd worden en niet erbuiten. Dit in verband met de andere gebruikers van het duin/bos en de koeien/pony's die er in het wild lopen.
Bij de Hoep bijvoorbeeld wordt het met een groep heel lastig om foto's te maken op de (smalle) ruiterpaden. Je kan daar wel je trailer neerzetten en richting het strand lopen, maar dat is nog wel een eindje. Of je trailer tegen betaling op het strandplateau parkeren.

Bovendien moet je in het duingebied duin(ruiter)kaarten kopen (op het strand niet). Er wordt regelmatig op bezit hiervan gecontroleerd. Het verbod om buiten de ruiterpaden te fotograferen geldt voor het gehele PWN gebied. Ook bij Geversduin/Patatoloog/Egmond.

Dat is ook waar !
Je moet op de ruiterpaden blijven rn er lopen in het weekend best nog al veel mensen daar !
En je moet een ruiter kaart kopen ..

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 09:15

Maar er is nog steeds niet waar we heen moeten met verzamelen en parkeren ?!

Vind allemaal beetje rommelig niet dat summy daar wat aan kan doen want is gewoon foutje gemaakt dat we niet het strand op mochten

Het weer ziet er redelijk oke uit maar vel veel wind :o en dof :(

Laat je het wel morgen ochtend weten of het doorgaat ?

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 09:19

Een verzamelplaats zal wel handig zijn ja :D

En inderdaad het weer is tot nu toe acceptabel!

Ymediem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 10:32

Ik zou het wel handig vinden om alles nu even goed op een rijtje te hebben. Ook qua kosten en verzamelpunt enzo. :)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 11:17

Wat ik begreep is een duinkaart €5 per dag voor 1 paard/ruiter en zijn die te koop bij de ingang van het duinreservaat

Waar die ingang is weet ik helaas ook niet

Lisanne is bekend in egmond misschien dat zij een goed verzamelpunt weet?

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 12:09

ik vind alles te onduidelijk, ik ken het daar niet en lisanne heeft een gekneusde nek dus die is helaas niet kunnen gaan kijken en weet ook geen adres/verzamelpunt.

Omdat ik geen onduidelijkheid wil, wil ik de meeting toch verplaatsen naar een zaterdag.
Het is erg jammer dat het op het laatste moment zo is gegaan maar ik ken alleen het strand en het was ook als strandmeeting bedoeld.

Dan zullen veel mensen gaan zeggen van dat ik het slecht georganiseerd heb maar ik maak ook fouten, dat is menselijk. Ik ben allang blij dat keeley zei dat je op zondag het strand niet op mag anders hadden we misschien wel een boete en op een smal pad in de duinen fotograferen lijkt mij niet ideaal.

Ik ga een nieuw topic maken en iedereen die al mee ging komt op de lijst te staan, als je niet meer mee wilt of kan graag even in PB zeggen.

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:18

Balen hoor.......maar begrijp het ergens ook wel. Het is echt een zootje geworden nu :P

Ik hou je andere topic in de gaten :j

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:19

sunnybellami schreef:
ik vind alles te onduidelijk, ik ken het daar niet en lisanne heeft een gekneusde nek dus die is helaas niet kunnen gaan kijken en weet ook geen adres/verzamelpunt.

Omdat ik geen onduidelijkheid wil, wil ik de meeting toch verplaatsen naar een zaterdag.
Het is erg jammer dat het op het laatste moment zo is gegaan maar ik ken alleen het strand en het was ook als strandmeeting bedoeld.

Dan zullen veel mensen gaan zeggen van dat ik het slecht georganiseerd heb maar ik maak ook fouten, dat is menselijk. Ik ben allang blij dat keeley zei dat je op zondag het strand niet op mag anders hadden we misschien wel een boete en op een smal pad in de duinen fotograferen lijkt mij niet ideaal.

Ik ga een nieuw topic maken en iedereen die al mee ging komt op de lijst te staan, als je niet meer mee wilt of kan graag even in PB zeggen.

Ik snap je helemaal
Wel jammer maar voor de onduidelijkheid wel beter

Stuur je een linkje met het nieuwe topic ?

Tnxx !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:23

Jammer van je meeting Sunny.. Kan helaas wel eens gebeuren.

Mag ik vragen hoe het zit met de reserve? Ik zou dan nog wel op de lijst willen namelijk.