Ik ook. Afhankelijk van de datum uiteraard. Heb al een tijd niet meer gefotografeerd ivm drukte, lijkt me best wel weer eens leuk!
Ufurio4e schreef:Wie zou het dan op zich willen nemen om te organiseren? Ik heb dat nog nooit gedaan?Ik wil het eventueel wel organiseren. Heb het zelf ook nog nooit gedaan. Misschien wilt iemand het samen met mij organiseren?
ik wil ook wel helpen organiseren. ik heb een paar meetings georganiseerd en ben ook bij meerdere mee geweest
Ik wil m'n knappe pony wel opgeven als model Michelle, ga jij ook mee? Wel grappig, jaren geleden de fotoshoot van Peet op dezelfde locatie gedaan.
Afhankelijk van de datum wil ik me wel opgeven als model Moet nog even kijken welke pony's of paarden wij dan meenemen.
Bo_San schreef:ik wil ook wel helpen organiseren. ik heb een paar meetings georganiseerd en ben ook bij meerdere mee geweestIk heb je een pb gestuurd
Mandarijn12 schreef:Ik wil m'n knappe pony wel opgeven als model Michelle, ga jij ook mee? Wel grappig, jaren geleden de fotoshoot van Peet op dezelfde locatie gedaan.Ik weet alleen nog niet of ik dan wil fotograferen of met mijn eigen knollie mee wil!