En anders kunnen we de losgooi fotos de paarden aan de longeerlijn doen. Dat kan wel weggewerkt worden
marjan1986
Geplaatst: 13-06-15 23:34
Dan zit je er ook mee dat het hoofdstel weggewerkt moet worden of halster. De mijne durf ik niet aan halster te longeren. Maar wel zonder iets tussen draad.
NienSCHaap
Geplaatst: 13-06-15 23:35
Zo ik vertrek nu uit landhorst terug naar boekelo. Heb even bij gelezen. We moeten er morgen met ze alle gewoon wat van maken en elkaar helpen. We houden gewoon het schema aan zoals die er staat om nu niet allemaal stress mee te nemen. Ik ben ook niet top fit en moet ook op tijd weer naar Hengelo... Me vriend moet werken en ik ga gezellig mee naar Antwerpen.
Ik heb net nog een dansje gedaan voor mooi weer. Tot morgen allemaal
Anoniem
Geplaatst: 13-06-15 23:36
marjan1986 schreef:
Dan zit je er ook mee dat het hoofdstel weggewerkt moet worden of halster. De mijne durf ik niet aan halster te longeren. Maar wel zonder iets tussen draad.
Kan ook alleen de longeerlijn wegwerken
Genoeg paarden die gewoon met hoofdstel los gaan in de paddock en die wordt dan ook niet weggeshopt.
Dan zou ik er persoonlijk voor kiezen om te kijken wat we van die vijf paaltjes kunnen maken. Is veel vrijer in bewegingen bij paarden dan een longeerlijn
Ik kan ook nog wel een paar paaltjes mee nemen. Ik heb alleen geen dik stroomdraad maar een dun draadje. En ik zit in de ochtend groep. Ik kan niet wachten tot het einde van de middag omdat mijn vriend dan weer moet werken.
Tigress
Geplaatst: 14-06-15 00:37
Ik zou dan toch zeggen neem maar mee, dan heeft in ieder geval de ochtendgroep er nog wat aan
Ik mag trouwens toch hopen dat het weer morgen beter is Het weer van vandaag deed me lichtelijk aan de vorige keer denken; á lá: yaay foto's! Maar damn wat een regen
Oh het spijt me echt ik ben de zoveelste afvaller. Dacht dat het gisteren nog wel zou gaan, maar was een te lange dag. Lig nu met dikke koorts op bed, ik trek het niet om er nu uit te gaan, 1,5 uur in de auto te zitten en dan de dag fotograferen. moet vanavond al weer in Antwerpen zijn dat word wel te veel.. sorry