Het weer voor zaterdag is gunstig. .....Vleugels nog niet af Marlies maar vandaag weer flink bezig geweest en morgen nog wat spullen halen om hem helemaal af te maken. Heb bloempjes gekocht om op het tussen stuk te lijmen, moet daar eigenlijk wel een lijmpistool voor hebben.
Als ze niet af zijn dan doe ik het gewoon zonder joh!! Hopelijk krijg je ze af maar anders pech. Hoe doen we dat zaterdag? Want jij wilde mijn haar (pruik) ook doen toch? Maar jij gaat weer naar huis nadat je wat hebt afgegeven?
Ik heb mijn boog even verbouwd, hij is nu veel buigzamer Ik kan niet wachten
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 09-06-15 21:42
Krijg ze wel af, moet lukken.
Ik kom spullen brengen, tafel en kruk voor make up, doe jouw haar en hang dan de schommel op, in de hoop dat kinderen die passeren er van af blijven, blijkt nogal moeilijk te zijn helaas. Ga hem bewerken met klimop, varens en natuurlijk de vlinders, dus wel kwetsbaar. Ga dan naar huis om Mara op te maken, zijn we ruim op tijd aanwezig. Kan ook zijn dat ik de schommel pas ophang als Ik Mara heb opgehaald. Kan jouw haar ook later doen als dat fijner is anders heb je je pruik wel erg lang op, al valt de warmte wel mee zaterdag.
Marlinda, het lijkt mij slim als jij zaterdag eerst zit voor de make up, dan kan ik het omkleedhokje met Marlon klaarmaken/hangen. Moeten even kijken of er bij de parkeerplaats iets te fixen valt maar zo niet moeten we een stukje het bos is.
Ik zit een beetje met mijn hoepel...die is zwart en iets van 10 cm langer dan mijn gouden rok. Als ik wat door mijn knieën ga zie je het zwarte niet meer denk ik maar zouden de fotografen ook eventueel iets kunnen shoppen? Ik zal veel tussen de bladeren/takken/gras staan/zitten maar er zijn ook zandstukjes en als ik daar op moet poseren zal je het wel zien denk ik...kan hem niet korter maken. Kan ook wel zonder hoepel hoor maar dan valt de rok niet zo mooi. Anders daar ter plekke maar even kijken denk ik...kan wat foto's met en foto's zonder maken natuurlijk.
Geldt ook voor mijn pruik..kan hem ook af doen voor wat foto's zodat je mijn eigen haar hebt maar ik heb wat uitgroei en dat hangt dan gewoon wat los omdat alleen mijn pruik netjes is gekapt en mijn eigen haar niet. Maar ik weet niet hoe erg jullie dat vinden.
Staf heeft nog wat vogeltjes en rozen gekregen en is nu helemaal af.
Dorlinde en Marlinda, kunnen jullie rond 10.00 op station Amersfoort zijn?