[P][FM]Fotomeeting kale duinen of canadameer.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:13

_Milo schreef:
Het harnachement is hier in ieder geval schoon en ingevet en een beetje shiny.
Paard zelf was een moddermonster. Nu al wassen had geen zin, want morgen ziet ze er weer hetzelfde uit, dus morgenvroeg maar extra vroeg op.

Nu nog bedenken wat ik zelf aan ga doen :o

Zwemkleding en een snorkel :')

_Milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:20

Ik vond dat gele regenpak van een paar pagina's terug opzich ook wel een idee :=

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:23

_Milo schreef:
Ik vond dat gele regenpak van een paar pagina's terug opzich ook wel een idee :=

Als je dan een paarse neemt :') hebben we straks een hele serie teletubbies *\o/*

_Milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:25

+:)+ _O-

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:27

Ben ik echt de enige die denkt dat we het beter kunnen verzetten?
Zoals het lijkt kan alles uit de lucht komen, natte sneeuw, hagel, onweer en vooral regen.
Ik zit er persoonlijk niet echt op te wachten om de hele dag met m'n spullen in de regen te staan..
Het zal ongetwijfeld nog steeds gezellig worden maar ik heb toch liever beter (droog) weer.
Vooral voor m'n camera.
Ik heb zelf niet eens een regenpak :+

Homiafortuna

Re: [P][FM]Fotomeeting kale duinen of canadameer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:44

Ik heb me tot nu toe ook niet bemoeid met alle discussies over het weer etc. maar ga het nu toch doen. Van een andere shoot weet ik dat het voor het materiaal van de fotograven funest is om in de regen te staan. We staan daar op de vlakte, dus de gevoelstemperatuur zal morgen ook niet heel erg hoog zijn, ook dat is niet fijn voor de fotograven. Je kunt aantrekken wat je wil, maar uiteindelijk raak je toch tot op het bot verkleumd, omdat je de meeste tijd stil staat. De modellen en hun eigenaren hoeven maar een half dagje en zullen ook iets meer aan het bewegen zijn. Maar zowel de eigenaren van de modellen als de fotograven gaan naar een meeting, omdat ze heel graag mooie foto's willen. En als ik moet kiezen tussen een foto met een mooi zonnetje en glanzende paarden of een foto met verlepte, natgeregende paarden met een grijze achtergrond, dan weet ik wel, welke ik bij wil beatellen!

Maar ik laat de keuze aan de fotograven.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:48

Homiafortuna schreef:
Ik heb me tot nu toe ook niet bemoeid met alle discussies over het weer etc. maar ga het nu toch doen. Van een andere shoot weet ik dat het voor het materiaal van de fotograven funest is om in de regen te staan. We staan daar op de vlakte, dus de gevoelstemperatuur zal morgen ook niet heel erg hoog zijn, ook dat is niet fijn voor de fotograven. Je kunt aantrekken wat je wil, maar uiteindelijk raak je toch tot op het bot verkleumd, omdat je de meeste tijd stil staat. De modellen en hun eigenaren hoeven maar een half dagje en zullen ook iets meer aan het bewegen zijn. Maar zowel de eigenaren van de modellen als de fotograven gaan naar een meeting, omdat ze heel graag mooie foto's willen. En als ik moet kiezen tussen een foto met een mooi zonnetje en glanzende paarden of een foto met verlepte, natgeregende paarden met een grijze achtergrond, dan weet ik wel, welke ik bij wil beatellen!

Maar ik laat de keuze aan de fotograven.

Dit was precies wat ik bedoelde, alleen kwam het er bij mij even wat anders uit haha

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:52

Maaaarije schreef:
Dit was precies wat ik bedoelde, alleen kwam het er bij mij even wat anders uit haha

Haha, dat dacht ik al.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:56

Ik heb ook niet gezegd dat ik er met weer zoals vandaag ga staan, dat doe ik zeker mezelf niet aan maar ook me apparatuur niet en om dan niet voor andere te spreken.
Maar dat we even moesten afwachten wat het weer gaat/ging doen, ik zie nu ook wel dat het de hele dag geregend heeft en dat morgen toch de berichten niet heel goed zijn.

Ik vind het helemaal geen punt als de meeting verzet gaat worden hoor omdat het weer zo slecht is, graag zelfs dan.
Want ook ik kom er om mooie foto's te maken en niet alleen maar zure gezichten en verregende paarden op de foto te zetten.
Dat was ook zeker niet mijn insteek om te doen, ik zie het morgen ochtend wel voor ik op de fiets stap.
Tenzij we vanavond dus besluiten om het alsnog niet door te laten gaan en verzetten :=

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:02

Ben ik het mee eens NienSCHaap.
Maar ik denk dat we beter vandaag nog kunnen beslissen wat we doen.
Ik moet er anders morgen om 7 uur af om alle beesten te verzorgen voordat ik weg ga..
Om dan vervolgens een berichtje te lezen dat het niet door gaat, of daar te komen terwijl er bijna niemand is.

_l_amanda_l_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:02

Maar HomiaFortuna: je mag natuurlijk zelf beslissen of je het aan wilt gaan, en dan nog, als je niet tevreden bent over de foto's, je hoéft niet te betalen hè ;)

Citaat:
Van een andere shoot weet ik dat het voor het materiaal van de fotografen funest is om in de regen te staan. .

Hier over:
Dat is toch wel een tikje persoonlijke voorkeur hoor, ik sta héél vaak met mijn (net nieuwe := ) camerabody en lens in de regen, gewoon voorzorgsmaatregelen treffen en mn goede humeur meenemen, dan kan er een heleboel.. :j Fotograferen is dan wel mijn werk, maar daarbij vind ik het -met wat voor weer dan ook- altijd vreselijk leuk om te doen, en dan ben je eerder bereid het te proberen en er het beste van te maken, dan een fotograaf die al gaat gillen als ze een wolk ziet :P
Daarbij gaat zo'n camera echt niet zomaar stuk, je moet alleen oppassen dat condens in lens niet omslaat naar "schimmel", dan heb je wel een (prijzig) probleem...
Maar, je hebt regen en regen, als het één en al plensbui is, wacht ik ook liever even.. :')

Maar anyway, ik kom gewoon :+ Zo ver fietsen is het niet (8km ong.) en voor wie het toch aandurft, ga ik lekker op de picknicktafel zitten met m'n parapluutje :P

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:07

Nou dan zijn we al met 2 Amanda, ik kom ook ... Is voor mij ook maar een kippeeindje ...

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:09

_l_amanda_l_ schreef:
Maar anyway, ik kom gewoon :+ Zo ver fietsen is het niet (8km ong.) en voor wie het toch aandurft, ga ik lekker op de picknicktafel zitten met m'n parapluutje :P

Haha, dan krijg je vast hele mooie actiefoto's!

Nee ik heb bezegd dat ik als model kom, dus dan kom ik ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:13

Haha een echte die-hard :))

Nee het spijt me heel erg maar ik denk dat ik niet kom... Ik ben nu onderweg naar huis van school en voel me eerlijk gezegd steeds belabberder :o . Daar ter plekke zou ik nog niet zo'n probleem vinden maar ik zie een beetje boel op tegen de auto rit en dat lijkt me niet zo verstandig met zere brande ogen en hoestbuien waar een zeehond jarloers op zou zijn :+

Mocht het nou nog wel verplaatst worden dan ben ik uiteraard weer van de partij want ga er vanuit dat ik met een paar dagen wel weer beter ben.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:18

Yvank_ schreef:
Haha een echte die-hard :))

Nee het spijt me heel erg maar ik denk dat ik niet kom... Ik ben nu onderweg naar huis van school en voel me eerlijk gezegd steeds belabberder :o . Daar ter plekke zou ik nog niet zo'n probleem vinden maar ik zie een beetje boel op tegen de auto rit en dat lijkt me niet zo verstandig met zere brande ogen en hoestbuien waar een zeehond jarloers op zou zijn :+

Mocht het nou nog wel verplaatst worden dan ben ik uiteraard weer van de partij want ga er vanuit dat ik met een paar dagen wel weer beter ben.

Volgende week zaterdag moet je wel weer beter zijn hoor -O- lekker onder de wol kruipen.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:18

Nee dan zijn we met 4 amanda en sas!
Marjan en ik komen ook :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:20

Jaa vast wel! Ik heb de hele week de tijd om in bed te liggen haha :))

Dat komt vast goed <<)

Veel plezier allemaal morgen :D !

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:31

silby schreef:
Nee dan zijn we met 4 amanda en sas!
Marjan en ik komen ook :j

Ik wacht dan nog even af wie er allemaal komen :j

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:35

Ik beslis vanavond denk ik of ik wel of niet kom... Weer is niet echt om te genieten en weet nog niet of ik moeten fietsen (waarschijnlijk wel) dus als het dan regent is ook niet heel lekker...

Laat het vanavond waarschijnlijk weten :) Nog even afwachten

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:36

kimberley23 schreef:
Ik beslis vanavond denk ik of ik wel of niet kom... Weer is niet echt om te genieten en weet nog niet of ik moeten fietsen (waarschijnlijk wel) dus als het dan regent is ook niet heel lekker...

Laat het vanavond waarschijnlijk weten :) Nog even afwachten

Ik bedenk het me ook nog wel, maar we kunnen ook wel samen fietsen dan hoor ? als je dat wilt, is wel zo gezellig.

_l_amanda_l_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:39

:Y) Kimberley mag vast niet met rare geschuffelde vrouwen fietsen van haar ouders... :P

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:40

Ik ben net thuis en ook ik voel me belabberd. Ik meld me dus bij deze af. Als het verzet wordt wil ik wel heel graag mee!

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:43

_l_amanda_l_ schreef:
:Y) Kimberley mag vast niet met rare geschuffelde vrouwen fietsen van haar ouders... :P

En jij vond mij lomp? ^) sjonge zeg kan ook wel wat aardige hoor >;)
Haha en bedankt he +:)+

_l_amanda_l_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:45

:Y) Ik noemde geen namen verder, dus dat jij je dan aangesproken voelt.. Tja... :P

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:47

_l_amanda_l_ schreef:
:Y) Ik noemde geen namen verder, dus dat jij je dan aangesproken voelt.. Tja... :P

:)F 1-0 niet dat ik een ander kan bedenken tegen wie je dat zou hebben maar goed.
Jij wint dit keer, wacht maar :):)