ben nu met Spotted bezig thuis even kijken of ik niet toch nog een hele leuke foto ben vergeten ofzo en dan moet ik bij allemaal nog even een logo'tje er op zetten
Als ik zo thuis ben ga ik er weer even aan zitten, tot het eten. Dan ga ik huiswerk maken en dan weer verder. Ga nu niet m'n laptop uit m'n tas halen in de bus. Zitten zo veel losse papieren tussen, ben bang dat ik die kwijt raak dan.
Ik durf wel te zeggen dat die van spotted er voor 6 uur op staan
Ik vind het jammer dat ik bij de 2e groep niet zo veel waterbakfotos heb als bij de rest. de waterbakfoto's zijn toch wel mijn favoriete
_Caithlynn
Geplaatst: 16-03-15 18:15
Ik wacht ook in spanning af op de andere foto's
Had ik toch nog vaker heen en weer moeten crossen door het water Voelde me al een waterrat
Ik krijg hier(op school) van heel veel mensen al super leuke reacties op de foto's die al gepubliceerd zijn! Complimenten voor de fotograven! Ohja en Mo is favoriet
ze stonden er precies om 6 uur op kwam toch nog iets tussen. maar die van Spotted staan er dus op! bedenk me nu net dat ik tijdens de 3e groep nog stiekem een foto van Spotted heb gemaakt met jouw zusje ga ik er nog even bij zetten
ze stonden er precies om 6 uur op kwam toch nog iets tussen. maar die van Spotted staan er dus op! bedenk me nu net dat ik tijdens de 3e groep nog stiekem een foto van Spotted heb gemaakt met jouw zusje ga ik er nog even bij zetten