Van welke fotografen moeten we nog krijgen? Het is al wel een tijdje geleden dus ik zou ze wel heel graag willen hebben zodat ik kan gaan kiezen welke foto's ik wil nabestellen..
Heb hele erge kuren gehad met de computer waarop de foto's stonden! Over een weekje heb ik zomervakantie en dan gooi ik alle foto's in een album waarbij jullie ook mijn foto's kunnen bekijken!
Bertina van welke fotografen hebben wij nog geen foto's? Zou een beetje vreemd zijn als we die niet meer krijgen toch, dus lijkt mij wel handig om achteraan te gaan
Nee, maar ik vind dat als je meedoet aan een meeting, je dan ook zoals afgesproken foto's af hoort te leveren. Misschien dat je nog een pbtje kan doen, je kan het altijd proberen? Ik vind het best wel vervelend. Dit was onze eerste meeting en ik heb helemaal iemand anders mij die kant op laten rijden e. Ik keek echt uit naar de foto's en vind het jammer dat ze dan niet afgeleverd worden. Een reactie lijk mij wel zo netjes ja.
Begrijp ik heel goed jets! Baal er zelf ook wel van. Zal er vnv nog wel een Pb uit doen en daarna houd het denk ik ook op. Als ze niet willen reageren os dat vrij makkelijk hier op bokt. Jammer en niet de afspraak maar soms is het niet anders:(
Die van mij zijn klaar! Moet ze alleen even in een album doen en zorgen dat jullie de link kunnen zien! Normaal gesproken lever ik de foto's veel sneller op .. maar hier is het een en ander tussengekomen.. Hebben jullie ervaring met bepaalde albums waarop het makkelijk werkt?
Ik heb een aantal berichten verwijderd die niet alleen off topic waren, maar ook nog eens kwetsend kunnen overkomen op een andere gebruiker. Wanneer je niet zeker weet wat je wel of niet kunt plaatsen op bokt lees dan de regels nog eens rustig door:http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels