Zoo. Die van mij zat net tot aan haar kruin onder de modder. Hoop dat het vannacht droog blijft zodat het zand wordt. Dat kaartje wat je de vorige x plaatste dat werkte bij mijn niet geloof ik. Heb je een adres wat ik kan invoeren bij de navigatie?
Anoniem
Geplaatst: 21-02-15 20:07
Dat is een lief aanbod Esmee!
Ik zou ook graag een kopie van de planning willen.
Shirley, het is Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck. Vanaf de parkeerplaats loop je zo het strand op. En die modder is iets waar je niks aan kunt doen.
Anoniem
Geplaatst: 21-02-15 20:09
Hoe laat moeten de fotografen aanwezig zijn? En waar spreken we af? Op de parkeerplaats? Kan zijn dat ik daar overheen gelezen heb, sorry.
Is er iemand die een bokker (Tigress) uit Marum op kan pikken onderweg?
Sure_lee
Geplaatst: 21-02-15 20:15
thanks! Ik heb er zin in maar vind het ook reuze spannend. Heb nog geprobeerd of er iemand mee wilde voor een extra helpende hand. Maar dat is helaas niet gelukt. Hopelijk gedraagt mijn tank zich gewoon.
Tineke wil jij voor t schema alle nieuwe modellen en fotografen op n rijtje zetten? Dan kan ik straks het schema af maken
sunny44
Geplaatst: 21-02-15 21:17
Oke even in het kort voor mij
Liefst losse manen met trens hoofdstel en geen fel gekleurd halstertouw. Nog iets anders waar ik om moet denken?
Modellenplanning volgt nog? Hebben jullie het liefst dat de modellen er ook allemaal om 1000 zijn?
En locatie is bij waar eerder cc meerwijck altijd was alleen dan langs de parkeerplaats helemaal doorrijden tot aan het strand (snapt iemand die beschrijving )