Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DShots schreef:Hoezo, het is een dressuur meeting. Is toch juist leuk als ze een in outfit komen? De modellen willen graag in wedstrijd outfit komen. Je hebt toch ook een reflectie scherm?
Marjoow schreef:DShots schreef:Hoezo, het is een dressuur meeting. Is toch juist leuk als ze een in outfit komen? De modellen willen graag in wedstrijd outfit komen. Je hebt toch ook een reflectie scherm?
Ik ga proberen uit te leggen waarom ik het jammer vind. Ik zit op de tablet dus typen gaat wat lastiger.
Ik ga naar deze meeting om te oefenen met het maken van rijfoto's en met name uitgestrekte draf/galop en ook zijgangen. Voor dressuur zie ik graag een chique beeld. Dit kan inderdaad een zwart witte wedstrijdset zijn maar het probleem is gewoon dat harde schaduwen onontkoombaar zijn. Zelfs met een reflectiescherm is dit niet mogelijk. Daarbij heb ik ook niemand die een reflectiescherm kan bedienen, zeker niet in de middaggroep aangezien ik daar dus ineens alleen sta.
Roze is absoluut niet mijn favoriete kleur en daarbij vind ik felle kleuren zoals roze, rood, kobalt blauw, turquoise, noem maar op absoluut niet chique maar rommelig en afleidend. Donkerblauw donkerbruin zwart. Prima kleuren. Maar ook niet gecombineerd met wit vanwege de eerder genoemde harde contrasten.
Ik hoop dat de modellen dit begrijpen en ook zien dag get absoluut geen afkraken is oid
DShots schreef:Ik hoor niks van de modellen? Ik heb een groeps app voor de modellen waar we het zeker wel over hebben met wat de modellen aan doen zondag. Dus er word zeker wel gesproken over de outfit's.
Zelf weet ik ook wel een beetje wat modellen niet en wel aan kunnen doen en wat beter staat
De groepsapp voor de modellen heb ik gedaan zodat er een betere communicatie is. Mochten jullie als fotograaf iets vragen kan ik het in de groep gooien