Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VivianHesen schreef:Goed bezig! Misschien een minimaal aantal foto's dat van de fotografen wordt verwacht?
Kala schreef:VivianHesen schreef:Goed bezig! Misschien een minimaal aantal foto's dat van de fotografen wordt verwacht?
Aan een minimum doe ik als fotograaf niet aan mee. Ik doe mijn best om te schieten, maar ik schiet geen plaatjes om te schieten. Ik heb liever een paar héle gave, dan een hele bups 'mwah' of 'wel aardig' foto's. Kwaliteit voor kwantiteit wat mij betreft.
Ik weet inmiddels ook uit ervaring dat zo'n hele dag mij echt heel veel energie kost (mensen om me hen die ik niet ken, concentratie voor het fotograferen, begeleiden, etc). Ik schiet aan het begin van de dag vaak ook wat meer foto's dan aan het einde van de dag. Ook omdat mijn creativiteit gestaag dan wat afneemt.
Posh schreef:Hoi allemaal, sorry als ik zo kom binnenvallen maar zag per toeval dit topic en ben wel erg enthousiast![]()
Mijn vriend speelt Assassin's Creed regelmatig en ik kijk altijd mee naar de omgeving, de sfeer en de gave karakters.
Zoeken jullie nog paardenmodellen? Ik heb een Schwarzwälder Fuchs en een Fries (met leuk tuig) die eventueel in aanmerking komen.... zelf op de foto lijkt me ook super dus als er nog mensen modellen nodig zijn hoor ik t ook graag