Voor de modellen die van mij al een linkje via pb hebben gehad. Sommige foto's hebben wat rare strepen, voornamelijk in de lucht. Dit komt omdat ze op de laagste kwaliteit staan en de website ook nog wat kwaliteit veranderd. Bij de originele foto's is dit niet te zien.
Mag ik het even zo doen, heb wat problemen met plaatsen van foto's uit facebook. Geen idee waarom, maar bokt wil er niet aan. De foto's van de middagploeg zijn compleet. Stug verder met de ochtendgroep.
valiantS
Geplaatst: 19-08-14 17:22
Ik zie alleen maar leuke foto's voorbij komen !! Wil heel graag verder maar helaas mijn vakantie was voorbij en ik moest vandaag weer gewoon gaan werken Vanavond weer even verder.
Ik heb er nu toch wel een btje een sik van, dat ik Vie niet heb mee kunnen nemen! Zulke mooooie fotos! Haha! Nee hoor, het is jammer en de volgende keer ben ik gewoon weer van de partij, als ik uitgekozen wordt.
Zo, de foto's van Kyra zijn ook klaar Als het goed is, heeft ieder model een linkje van mij ontvangen nu. Mocht er nog wat aangepast moeten worden, hoor ik dat graag