ohmydeem (demi)
Ik zet alles op
http://www.fotomeeting.weebly.com. Verder heb ik ook
http://www.demivanreevenfotografie.weebly.com, hier zet ik zelf even ook wat foto's van de meeting in mijn portfolio.
Ik stuur ze altijd via de mail, meestal rond de 15 euro foto's. Dit zijn foto's met logo er op, en kan je dus gebruiken voor fb en een topic op bokt.
Bestellen is 5 euro per foto. ( Hier krijg je de volledige grote, en dan nabewerkt). Eventueel kan je ook extra foto's bestellen voor fb. Stuur hier anders een pb over, dan kunnen we samen wat uitzoeken die je nog wilt!
morning (Angela)
Nalonyda (Nathalie)
Website/Facebook FacebookOpslag Foto's Je krijgt een Wetransfer linkje van mij wanneer ik klaar ben met 5/10 foto's.
Nabestellen 4 euro per foto.

Het is ook mogelijk om een lage resolutie PDF aan te vragen en dan kan je zelf de foto's nog selecteren die ik niet heb getoond en dus nog op mijn computer heb staan. Deze zal ik dan nabewerken voor je en die kan je dan kopen.
_Elaine_ (Elaine)
Website: Heb geen site, maar zet sommige foto's op mn prive facebook:
klikVriendschaps verzoeken worden geaccepteerd, en mocht je een foto op je fb zetten mag je mij erbij taggen
Opslag foto's: je krijgt van mijn een link naar een online album waarin in de foto's op klein formaat zet
Nabestellen: is mogelijk prijzen zijn 3,50 per foto ( is groot formaat digitaal bestand) ( is lager als de rest, maar komt omdat ik zelf nogal slecht ben in het nabewerken, ben nog een leerling

)
Nescafe (Monique)
WebsiteFacebook: gebruikersnaam:
Ique Mon, geen fotografiepagina maar vriendschapsverzoeken worden geaccepteerd. Ik zet er regelmatig wat foto's neer.
Nabestellingen.Losse foto's als digitale download: € 10 per stuk.
Bij nabestellingen > 5 stuks : € 5,- per stuk.
Erna_ (Erna)
marion82 (Marion)
Portfolio/Facebook:
Facebook /
PortfolioOpslag foto's: alle foto's komen op de Facebook pagina en de foto's die ik voor mijn portfolio gebruik, komen ook op mijn website terecht. Deze foto's met logo, mogen op social media gebruikt worden.
Nabestellen het is mogelijk om de foto's na te bestellen voor 5 euro per foto en 5 voor 20 euro. Deze foto's zijn in origineel bestand en dus afdrukbaar, deze zijn uitsluitend voor eigen gebruik. Deze foto's worden naar wens na bewerkt.
Marina
emma (geen bokt naam van)
Emma heeft niet voldoende berichten om haar foto's hier te plaatsen dus dat doet LoveUggs.