Zo'n beetje de hele middag staan wassen, poetsen, sprayen, veilen. Samen met Mijke (en tuig mooi ingevet)
We zijn er klaar voor! (al zou het me niks verbazen als ik ponylief morgen helemaal onder het gras, poep, modder etc aantref )
ElanJV
Geplaatst: 24-05-14 18:14
Oh en ik maar weer werken vandaag Hopelijk ziet Elan er een beetje netjes uit. Tuig had ik ook moeten doen Nat doekje is hopelijk voldoende.. Fem ziet er in ieder geval netjes uit
Hahaha echt is dat ook al zo'n smeerkees? Ja fem heeft nu de exceemdeken om dus dr lijf en manen zullen schoon blijven, benen en staart wordt spannend :p
Sjors
Geplaatst: 24-05-14 22:07
Yeah right, ik heb net gereden en nu loopt Petulia weer zuiver Nu snap ik er zelf niks meer van Maar ik denk dat het gewoon wat stijfheid is.
Femke(ll) schreef:
Hahaha echt is dat ook al zo'n smeerkees? Ja fem heeft nu de exceemdeken om dus dr lijf en manen zullen schoon blijven, benen en staart wordt spannend :p
Nou eigenlijk is ze best wel schoon paard van zichzelf, maar als ik haar was gaat ze natuurlijk weer rollen in het zand > is ze weer vies
haha och de meeste paarden zijn niet zo schoon Ik ben er helemaal klaar voor! Alleen nog even een geheugenkaart legen. Ben helaas wel een accu van mijn camera kwijt, dus heb er nu maar 1.. maar als het goed kan ik het daar mee gewoon redden
De rooster zijn trouwens uitgeprint (opnieuw want de oude waren niet helemaal goed gegaan.) Heb erbij geschreven dat Julot foto's achter de schermen maakt.
mijn mail: sara_jasmijn@hotmail.com telef.nr. 0657546458 (degene die fotos van t veulentje willen maken, stuur me even n berichtje, dan app of bel ik als hij/zij geboren is.. xx bedankt allemaal
Hee! Stom dat niet alles lekker liep met sommige paarden en Elan. Phoe:( haha! Maar ik vond t een leuke ervaring en ben benieuwd naar de resultaten! Mn e-mail is: velders.jeanine@gmail.com. Nogmaals alle fotograven super bedankt!
Sjors
Geplaatst: 25-05-14 17:05
Wauw, ik vond het echt heel leuk! Jammer dat het zo afliep, maar goed kan gebeuren natuurlijk, geen probleem
Ik ben zeer benieuwd naar de foto's Mijn email is: -knip- .
Boetjewoor
Geplaatst: 25-05-14 17:15
Aan alle fotografen mijn excuses voor het gedrag van mijn pony. Ik baal er echt ontzettend van, ze heeft dit gedrag nooit eerder vertoond..
Desondanks heb ik gezien dat jullie gave plaatjes hebben weten te schieten in de korte momentjes dat mevrouw stil stond, dus dat is leuk!! Ben erg benieuwd, wie weet zit er toch eentje tussen om te laten vergroten op canvas wat ik al heel lang wil.
Bedankt voor de tijd en moeite en vooral het geduld.