Nogmaals bedankt iedereen! Ben zooo mega benieuwd naar het resultaat! Dat blijft het vervelendste aan shoots, het wachten daarop haha, hoezo ongeduldig?
En wat grappig Tessa! Kon ook bijna niet anders idd
ik ben ook weer thuis. het was echt een leuke meeting!!!
Netje
Geplaatst: 22-06-14 00:03
Weer een beetje opgewarmd??? Hartelijk dank voor de perfect georganiseerd meeting !! Was erg relaxed allemaal, zonder stress Nu afwachten op de eerste resultaten
FR_Foto
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-14 00:04
Netje schreef:
Weer een beetje opgewarmd??? Hartelijk dank voor de perfect georganiseerd meeting !! Was erg relaxed allemaal, zonder stress Nu afwachten op de eerste resultaten
Ik zit lekker nog even met mijn laptop en heb er heerlijk een dekentje bij gepakt
Ik vond het ook heel gezellig!
SaraJoyce
Geplaatst: 22-06-14 00:12
Ja was zeker leuk en gezellig! En wat een fijne en mooie plek ook tussen die duintjes! Ook het strand natuurlijk, maar dat was een leuke verassing! Ahhh nu begint het refreshen weer Ook al weet ik dondersgoed dat jullie er nog heel wat werk aan hebben, kan er gewoon niets tegen doen hahaha
Aahhhh zo gaaf allemaal ook zeg! Dat licht in die foto van Twiske wauwwwww! En nu die laatste foto ook van Luca en mij! Heel erg blij mee!!
Marcato
Geplaatst: 22-06-14 09:16
Wat een mooie foto's komen er al voorbij! Hierbij alvast een klein voorproefje van mijn kant. De bewerking is dan ook nog niet optimaal.
Luca S
Aquileja
Silly Saar
Twiske
miesie22
Geplaatst: 22-06-14 09:34
Wauw! Wat komen er al gave foto's voorbij!! Het was zo super gaaf gisteren en wat was de zon nog mooi op het eind!! Wauw, wauw, wauw! Nu al ontzettend bedankt!!!