het is 25 meter, kunnen we dus paddocks van 6x6 van maken.
moet wel nog even vragen of ik het mee mag nemen, draad is niet vanmij.
(moet ook nog de trailer gaan vragen
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oorzaak van de wond ook echt geen idee. Linksachter mist ze ook nog een stuk zwilwrat en heeft ze een aantal krassen, en rechtsvoor in haar oksel ook een oppervlakkige wond. De wei heeft geen prikkeldraad en verder ook nergens een spoor kunnen vinden. Morgen komt de dierenarts weer controleren en na het weekend ook weer.
Ik vind het vooral heel moeilijk dat ze van 24/7 buiten naar 24/7 binnen moet, ze stond zich al rot te hinniken dat ze niet meer naar buiten mocht...

helaas ..
Dus sochtends zijn we met 3 modellen?

Ik moet sowieso 's ochtends naar stal voor de medicatie, dan rij ik er toch langs dus kom op de terugweg wel even kijken denk ik! Anoniem schreef:wij komen in t donkerrood!
maar wat, als het zaterdag om 9 uur nou met bakken naar beneden komt al?
Volgens mij komen wij trouwens door Leersum, als we je zien lopen kan je instappen hoor karlli

Heb namelijk hiernaast nog genoeg te doen aan school etc en een hele dag in het zand spelen kost veel tijd. 
korbakimmy8 schreef:EMMAxSAMMY schreef:Ik hoop dat het morgen ochtend droog is..
Als het echt lang en veel gaat regenen heeft het denk ik niet eens zin om te komen..
Ben ik met je eens,
als fotograaf kan ik dan niet eens, ga het risico niet nemen om me camera nat te laten regenen