Beginnende fotograaf meeting 24 mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:24

ik kan misschuen wel draad meenemen :)*

het is 25 meter, kunnen we dus paddocks van 6x6 van maken.
moet wel nog even vragen of ik het mee mag nemen, draad is niet vanmij.

(moet ook nog de trailer gaan vragen :'))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 22:48

wij komen in t donkerrood!

maar wat, als het zaterdag om 9 uur nou met bakken naar beneden komt al?
Volgens mij komen wij trouwens door Leersum, als we je zien lopen kan je instappen hoor karlli :D

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 23:00

Nou meiden... Niet gedacht dat ik dit ging zeggen, maar ik moet me afmelden voor de meeting...

Vanavond om 9 uur een telefoontje van stalgenootje dat Freya een open wond op haar been had. Dacht dezelfde als een wond die er al zat en dat die open was gegaan, verwachtte er niet zoveel van dus heb haar eerst een foto laten sturen. Toen ik die zag, ben ik snel naar stal geracet... Diepe wond aan de binnenkant van haar rechter achterbeen in de vorm van snedes, bloedde nog heel erg dus was niet lang geleden gebeurd. Dierenarts gebeld en die heeft het behandeld. Er was te veel huid weg om te hechten, dus heeft de dierenarts er een verband om gedaan en krijgt Freya nu tweemaal daags antibiotica. Minstens een week boxrust, zo min mogelijk bewegen dus ook niet even 5 minuutjes stappen... Zo zielig :( Oorzaak van de wond ook echt geen idee. Linksachter mist ze ook nog een stuk zwilwrat en heeft ze een aantal krassen, en rechtsvoor in haar oksel ook een oppervlakkige wond. De wei heeft geen prikkeldraad en verder ook nergens een spoor kunnen vinden. Morgen komt de dierenarts weer controleren en na het weekend ook weer.

We balen allebei heel erg :( Ik vind het vooral heel moeilijk dat ze van 24/7 buiten naar 24/7 binnen moet, ze stond zich al rot te hinniken dat ze niet meer naar buiten mocht...

Afbeelding

Anoniem

Re: Beginnende fotograaf meeting 24 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 23:05

jemig wat balen zeg, heel erg veel sterkte voor je pony!! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 23:07

maar dan toch even, hebben we nog reserve modellen?

Anouk_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 23:15

Wat balen chouchou.. Beterschap voor je paardje!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 00:48

Dankjullie! Hoop ook dat het snel beter gaat en ze weer gewoon naar buiten kan, op stal staan is echt tegen mijn principes in :(

Ik zag overigens dat er geen reserve modellen meer op het lijstje stonden, dus ik ben zo vrij geweest om een van mijn stalgenootjes te vragen, zij heeft ook 2 paarden (waarvan 1 voor haar dochter), misschien kan zij een leuk model zijn! Mocht er geen behoefte zijn aan een nieuw model, zeg ik dat gewoon tegen haar, geen ramp. Ze heeft ook nog niet gereageerd overigens, dus weet nu nog niet eens of ze wel kan/wil :)

baroeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 07:25

Misschien handiger om t bij 7 te laten? We hebben al model overschot?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 08:01

Stalgenootje dat ik had gevraagd kan ook niet, dus dan blijven er 7 modellen over als er verder niemand meer bij komt!

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 08:10

Agh gosh... sterkte zeg!
Haha ik zou graag met twee arabjes komen, maat dan is er nog een fotograaf minder :') helaas ..
hoop dat er over een poosje deze meering nog een keer wordt gehouden! Lijkt me namelijk wel heel gaaf, fotos van Romaissa en haar zusje :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 08:56

Ik zou eventueel ook rond kunnen vragen, maar denk dat het voor de meeste wel te kort dag is, zeker als je nog een trailer moet regelen ;) Dus sochtends zijn we met 3 modellen?

Tamaar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 10:06

Balen zeg. Heel veel beterschap en sterkte!

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 10:53

Wat ongelooflijk balen zeg! Heel veel sterkte en hoop dat ze snel weer beter is. :( Ik zou ook nog eventjes kunnen vragen aan stalgenootjes maar denk ook dat het voor hun te kortdag is.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 11:10

Rachel wat ongelooflijk balen! Als het slaagt morgen en men wil weer een nieuwe meeting, reserveer ik voor jou al de eerste plek. Heel veel sterkte met je paardje, hopelijk gaat de genezing voorspoedig en kan ze snel weer naar buiten. Je bent welkom om te komen kijken, maar het is begrijpelijk als je liever niet komt :)

Wat betreft regelen van een extra model, we zijn helaas nog maar met 6 fotografen over, dus 7 modellen is voldoende. Als het een meeting is voor herhaling, gaat hier uiteraard over gesproken worden ;)

Voor de paddock: ik heb zelf besloten dat we dit niet gaan doen. Ik wil dat risico niet nemen. Bij de meeting die vorig jaar is gehouden zijn er twee paarden ontsnapt, waarvan 1 paard zelfs twee keer. Er ligt een weg naast het bos, daar kan het nog best druk zijn. Het is een risico die ik niet wil nemen en die jullie ook niet moeten nemen. Met een longeerlijn heb je meer controle. Je kan ook het besluit nemen om ipv 'losgooi' foto's voor rijfoto's te kiezen. Maar wat er ook gebeurt, risico ligt bij iedereen persoonlijk!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 11:19

Dat is lief, Karin :) Ik moet sowieso 's ochtends naar stal voor de medicatie, dan rij ik er toch langs dus kom op de terugweg wel even kijken denk ik!

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 11:28

Anoniem schreef:
wij komen in t donkerrood!

maar wat, als het zaterdag om 9 uur nou met bakken naar beneden komt al?
Volgens mij komen wij trouwens door Leersum, als we je zien lopen kan je instappen hoor karlli :D

ahh top haha :)
Heeel veel beterschap zeg, wat vervelend.
Verder een extra model is niet nodig, een fotograaf kan gewoon bij de anderen aansluiten waar er een 'gat' valt in het schema zegmaar.
Verder snap ik t heel goed, zeker ivm de weg dat er geen paddock wordt gemaakt ;)
Laatst bijgewerkt door karlli op 23-05-14 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 11:30

Maar wat nu met het tijdschema, gaat het 's ochtends nu inlopen? En wordt de middaggroep dan iets eerder geplaatst? :)

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 11:37

We hebben nu eigenlijk drie groepen. We hebben dus 20 minuten extra in de ochtend. Mocht het gewenst zijn meer tijd voor rijfoto's/portretfoto's, kunnen we wat spelen met de tijd.
Tijdschema blijft verder hetzelfde, middaggroep start om 13:30.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 11:41

Knudd schreef:
We hebben nu eigenlijk drie groepen. We hebben dus 20 minuten extra in de ochtend. Mocht het gewenst zijn meer tijd voor rijfoto's/portretfoto's, kunnen we wat spelen met de tijd.
Tijdschema blijft verder hetzelfde, middaggroep start om 13:30.

Is ook handig mocht er nog iets uitlopen ;)

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 12:11

Ik mag hopen dat het niet uitloopt want ik was wel van plan me strak aan de planning te houden :D Heb namelijk hiernaast nog genoeg te doen aan school etc en een hele dag in het zand spelen kost veel tijd.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-14 12:12

Veel plezier allemaal van t weekend benieuwd naar de fotos

Emerelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 13:02

Ik hoop dat het morgen ochtend droog is..
Als het echt lang en veel gaat regenen heeft het denk ik niet eens zin om te komen..

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 13:09

Ze hebben het inderdaad over buien, de gehele dag door maar ook met kans op onweer en hagel...

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 13:11

EMMAxSAMMY schreef:
Als het echt lang en veel gaat regenen heeft het denk ik niet eens zin om te komen..

Ben ik met je eens,
als fotograaf kan ik dan niet eens, ga het risico niet nemen om me camera nat te laten regenen

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 13:14

korbakimmy8 schreef:
EMMAxSAMMY schreef:

Ben ik met je eens,
als fotograaf kan ik dan niet eens, ga het risico niet nemen om me camera nat te laten regenen

Ik ook niet hoor..
Maar zelfs kans op hagel is het niet het overwegen waard om een andere datum te gaan zoeken, ik snap natuurlijk dat het heel vervelend is, maar het verregenen van de meeting natuurlijk ook ;)