Bellatrix schreef:
Die ene foto van Gil dat hij uit de waterbak springt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
josewoos schreef:Gave pics meiden! Ik lees natuurlijk nog gewoon mee, dus kijk nu ook graag naar de foto's
Degene van de tinker, zat je wel lekker? Wat een lange beugels, als je ze korter doet zit je zelf ook wat steviger en stabieler
M_D_H schreef:josewoos schreef:Gave pics meiden! Ik lees natuurlijk nog gewoon mee, dus kijk nu ook graag naar de foto's
Degene van de tinker, zat je wel lekker? Wat een lange beugels, als je ze korter doet zit je zelf ook wat steviger en stabieler
Nou dat denk ik niet hoor
Ze zitten nu momenteel 1 gaatje langer dan voorheen omdat ik mijn enkelpees 6 of 7 maanden terug volledig afgescheurd heb, dat ene gaatje maakt voor mijn zit en stabiliteit vrij weinig uit echter is het voor mijn enkel heel belangrijk... dat ene gaatje korter doen is een belasting die mijn enkel nu nog niet aan kan...
Marjoow schreef:Hele toffe platen al meiden! Ik hoop dat jullie ervan genoten hebbenIk vond het erg leuk in ieder geval
![]()
Mochten jullie tips/opmerkingen hebben zijn die van harte welkom in mijn pb-box![]()
Een lijstje:
- M_D_H: Gillian, Zwarte tinker
- Wil_Fem: Kula, IJslander
- Freggle_Eddy: The Edge, Bruine KWPN
- davinci2412: Victor, vos pony
- KarinL: Haflingers
- Nichtje van Freggle_Eddy: Haflo-Arabier
Mag ik nog even de namen van de haflo-arabier en de haflingers? Dan kan ik de website gaan maken!