Oh ja, ik was vergeten dat ik die ook nog had Doe niks met dat ding. Heb 'm vorig jaar gebruikt op 'n festival en das de laatste keer dat ik dat ding aan heb geraakt.
Was weer super gezellig, nogmaals bedankt allemaal! Heel leuk dat je oma en maker van je gave outfit ook mee was Amy.
JAZZ4ff
Geplaatst: 04-05-14 16:37
+1 Hier ook veilig aangekomen. Jammer dat ik zelf niet zo mobiel was, maar toch veel plaatjes geschoten. Zal vanavond al een kleine selectie doen. Foto's komen in de link in mijn onderschrift.
Ik ben ook weer thuis! Vond t zeker m geslaagde dag! ik laat de foto's nog even voor wat het is, examen werk heeft voorrang
LindaLinda
Geplaatst: 04-05-14 17:57
Ik ben heerlijk gedoucht en helemaal kapot.. Pff mijn rug vind z'n meeting toch wel zwaar Foto's staan op de pc ga er vd week mee aan de slag om ze uit te zoeken etc!
_Caitlinnn
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-14 18:16
Zoo wij zijn ook eindelijk thuis... Even samen met mama op de knollies gehobbeld en nu de foto's op de computer zetten..
ik zei toch 421 foto's natasja? Het zijn er 1261
JAZZ4ff
Geplaatst: 04-05-14 18:17
Mara is klaar, stuur ze via http://www.wetransfer.com Geen strand of duin foto, daar zal ze wel van de andere fotografen wel genoeg van krijgen. Kunnen de andere modellen hun e-mail pb.