Het is in elk geval half 11 verzamelen voor Butengeweun, lisa en Mirjam. En dan starten we om 11 uur. Ong 15 minuten portrait, dus tot kwart voor 12. En eventueel daarna longeerfoto's
Ow haha, ik dacht dat er Taarss ook lisa heette! Ik heb even op de markt en op fb een berichtje geplaats voor 3 modelen. Anders komen we niet uit met de fotografen namelijk!
Maar je kan de fotografen toch ook verdelen over de modellen? Dus groepjes van 2 en als je over hebt groepje van 3 dn maakt t aantal minder modellen ook niet uit haha xd
Ja dan worden het in de ochtend 2 groepjes van 3, en 1 van 2. En in de middag 2 groepjes van 4 xd
Patricia_86
Geplaatst: 11-03-14 18:00
Zag op facebook dat jullie modellen zoeken. Wat houd het in? Alleen stand en.longeer? Of ook rijfoto,s? Zo ja kan je daar met wagen rijden en vinden jullie uberhoud tweespan leuk?
NorwayFjord
Geplaatst: 11-03-14 18:03
Ik zou het heel leuk vinden als je komt Patricia! Romy en Duvel zijn erg leuk, en een wagen is weer eens wat anders
DShots
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-14 18:04
Dames, ik ga om 10 uur beginnen. Dit komt veel beter uit, anders hebben wij geen pauze namelijk.
@patricia_86 Eum, wagen durf ik zelf niet te zeggen. We starten in elk geval met portet, ik doe zelf eerst paard en daarna samen met de ruiter. Daarna heb je de mogelijkheid om de longeren of rijden
Wat een leuke ponys heb je! Vind vooral duvel er geweldig uit zien!
Lijkt mij leuk om een keer een wagen te fotograferen maar durf het niet zeker te zeggen of je met een wagen kan.. Wat ik mij kan herinneren is het bergschenbos vrij breed opgezet met brede paden, maar helemaal zeker ben ik er niet van
Zoeken jullie nog een fotograaf? Ik heb even het topic globaal doorgelezen maar begrijp er geen sikkepit van. Maar in ieder geval lijkt het me leuk om mee te gaan als fotograaf.
Is het nog mogelijk? Ik kom vanuit Amersfoort(voor het geval iemand daar ook vandaan komt!)
Ik heb heel erg zin in zaterdag, alleen heb ik nog een paar vragen. Ik ga hem niet vlechten dat is toch niet verplicht of wel? Is het de bedoeling dat ik ook op sommige foto's kom? Hoe laat begon de middag groep?