Ik zorg wel dat ik er ongeveer om kwart over 12 ben
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-14 22:37
nafnaf schreef:
Ik zorg wel dat ik er ongeveer om kwart over 12 ben
Heel fijn!
xBVN
Geplaatst: 21-06-14 23:10
Ah nee komt Hasina niet ? Dat zou echt heel jammer zijn....
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-14 23:25
Ze was heel enthousiast maar ze heeft 13 juni voor het laatst gereageerd hier en op 2 pb die ik heb verstuurd niet gereageerd (ongelezen gebleven) ga ik er van uit dat ze niet komt. (ze had al problemen met het vinden van vervoer.) Ik heb lang genoeg gewacht en moet knopen door hakken. en wat ik al schreef ik hoop dat er niks ergs gebeurd is waardoor ze niks van zich laat horen.
Hadden we nog een reserve model? Je KAN nog op de 'modellen gezocht' Facebook een berichtje proberen..
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-14 23:38
Mara haar jurk zit goed en gaat mee. foto gemaakt en zal die zo even plaatsen.
Fira, Coronalime wil graag opgehaald worden, zal je haar nr wel even geven en morgen ochtend zal ze even laten weten hoe laat ze daar zal zijn.
Marit, Coronalime/Linda gaat mee als model, zij stond na nafnaf op de reservelijst van modellen. Zij heeft een bohemian look en ook veel bohemian kleding dus dat komt helemaal goed.
Okee top! Ik ga half 1 van huis, hoop er half 2 te zijn.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-14 00:18
.......ga denk ik slecht slaap vannacht.
Jurk is echt schattig geworden en het hoofdsieraad past er goed bij. Heb er uiteindelijk geen goede schoen bij kunnen vinden, bijna wel maar Mara haar maat was uitverkocht, ze heeft wel mooie voetsieraden er bij.
Hasiinaaax
Geplaatst: 22-06-14 00:38
Hooi, Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Het ging inderdaad even heel slecht. Ik heb het Jiska uitgelegd en kan (als jullie het ok vinden) misschien nog even langs komen morgen. Het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te zien!
xBVN
Geplaatst: 22-06-14 03:04
Heel mooi Jis !
Het lijkt me wel leuk als je toch nog even komt, anders heb je ook allemaal kleren gezocht voor niks. En ik vond je wel heel goed bij dit thema passen
Heb er even over zitten nadenken vannacht. Als je komt Hasina en je wilt toch model staan maak ik 5 groepen met fotografen. Ik hou dit schema wel aan voor het geval je het niet wil want je gaf ook aan dat je niet echt in de stemming bent om model te staan, misschien verandert dat als je er bent.
Caitlin, joey-lover heeft bericht gehad, wacht dat even af tot half 1. Daarna kan de eerste fotograaf die zich meld van de reservelijst mee. komt daar niemand op dan blijven we met 9 en kan je wat mij betreft alleen staan.
Op zich niet erg hoor nafnaf maar xBVN had boots voor je volgens mij, voor je eerste outfit wel leuk. Wat voor maat zijn de boots en wat voor maat heb jij nafnaf?
Als dat de juiste maat is wil xBVN ze misschien nog meenemen en anders op blote voeten.
Fira
Geplaatst: 22-06-14 08:50
Het is zulk mooi weer! We hebben geluk.
Jis, dat meisje die voor mij mijn haar zou doen kon niet meer. Zou jij het eventueel willen doen?
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-14 09:31
Nog even voor de fotograaf die zich misschien het eerste meld na half 1 en geen melding van joey_lover in het topic, graag in het topic zelf melden dus niet per PB!!
Je kan dan gewoon naar de locatie komen, ik ben daar al en heb geen internet op mijn mobiel dus kan niet meer reageren. Andere zien in het topic dat die plaats dan niet meer vrij is.
Fira schreef:
Het is zulk mooi weer! We hebben geluk.
Jis, dat meisje die voor mij mijn haar zou doen kon niet meer. Zou jij het eventueel willen doen?
Ja echt blij met dit weer, had een stuk slechter gekund.
Is goed!
Wat ik wel vergeten ben te kopen is wat mouse voor in het haar, als iemand dat heeft staan en mee wil nemen graag.