bij mij lukt alles pony is schoon en ik doen een hoofdstel om en manen los of als iemand hengstenvlecht wilt kan dat mis ook wel en ik ben er alleen middag met lint
Ik weet niet of we s ochtends wel paaltjes hebben?!
anouk97x
Geplaatst: 03-01-14 21:59
Ik doe denk ok het hoofdstel in voor portret neem ook halster mee ja ivoor is nu schoon maar ik ga morgen vroeg eerder dus dan zou ik haar nog grondig poetsen ik doe de manen los
JulietteFoto
Geplaatst: 03-01-14 22:05
zoni65 schreef:
bij mij lukt alles pony is schoon en ik doen een hoofdstel om en manen los of als iemand hengstenvlecht wilt kan dat mis ook wel en ik ben er alleen middag met lint
Los is idd mooier. Voor de actie foto's tussen prikpaaltjes vind ik zonder tuig het mooiste.
Ik doe de manen los, ik kom met hoofdstel dr heen gereden maarzou eventueel ook mijn touwhalster voor de portret foto's mee kunnen nemen, ik heb een turqouise met zwarte neusriem! Neeltje is schoon, maar ik ben morgen kwart voor 10 op stal dus doe dan nog haar benen en denk ook de staart en manen, ze staat nu met een deken op dus de rest blijft wel schoon!
ik doe de manen los, en doe een halster om.. touw of leer weet ik nog niet, neem het beide wel mee. en ik poets d'r morgen ochtend wel, het heeft net geregend en ze staat hele tijd buiten dus heeft nu geen zin
Ik vind touwhalster niet echt mooi, mijn voorkeur gaat uit naar een hoofdstel. Het hoofd komt dan vaak mooier uit. Eventueel met een Hengstenketting eraan, door het bit.