Goedemorgen! Heb alles nog optijd gelezen, vreselijke koorts gehad vanacht maar ben er gewoon bij! Tot vanmiddag!
Oja, twijfelgeval; netjes witte bandages knotten wit dekje, of liever een ander kleur dekje?
Cchanny
Geplaatst: 17-11-13 08:24
oliebol oliebol oliebol. Ik baal. Moet mij helaas afmelden.
De pijn in mijn rug is weer zo heftig dat ik het niet eens red om mij aan te kleden. verdorie baal ee zo van. Dat de pijn precies nu zo heftig wordt. Om over mijn stijve nek niet te spreken.
Ik wens jullie allemaal veel pp het strand! Er stond een zonnetje voor vandaag. Het gaat helemaal goed komen.
Ik rij meestal in de buurt van Egmond aan zee, dus tussen Egmond en Bakkum zeg maar. Veel plezier met de shoot!
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 17-11-13 11:11
Ik lees nu pas dat ik eigenlijk mee mocht. Ik had gister begrepen dat er al genoeg fotografen waren en het topic verder 's avonds niet meer gecheckt. Jullie veel plezier, ik ben benieuwd naar de foto's.
Ik vond het super leuk, ben blij dat jullie alles nog goed konden organiseren en het door kon gaan. Ben ook erg trots op mn paard, ik denk dat ik er in totaal 12x op heb gezeten en heb zelfs los met hem over het strand gereden. Hij gedroeg zich heel goed! Mijn zusje (met de Fell pony Hilsa) en haar vriendinnetje (met de Mini Magic) vonden het ook helemaal te gek. Bij deze nogmaals bedankt en ik ben reuze benieuwd naar de foto's!!!
Waren zeker plaatjes Devon & pinkie! Ben volledig verliefd op die mini, wat een dotje!
pinkie87
Geplaatst: 17-11-13 20:46
Haha dankje ze was vandaag wat narig voor haar doen.. Maar jou knappe hengst wil ik nog wel op de foto zetten! Moet alleen wat centjez bij elkaar hebben voor me benzine haha
devon04
@ Argievai thanx, hij was echt zo lief....
lailapri
at maakt mij nieuwsgierig naar de foto's!!!!!
pinkie87
Geplaatst: 17-11-13 20:47
ArGieVai schreef:
Waren zeker plaatjes Devon & pinkie! Ben volledig verliefd op die mini, wat een dotje!
Haha ik heb van volgende week ook een leuk klein dotje!!!