Loesje2004: heb net je foto (vorige pagina) en je berichtje naar Frank gestuurd. Hij vind je heel lief
Rumpleteaser schreef:Loesje2004: heb net je foto (vorige pagina) en je berichtje naar Frank gestuurd. Hij vind je heel lief Haha gelukkig , wilde toch even laten weten dat ik met hem meeleefde
Wow, wat gaaf weer! Trouwens; erg leuk om op deze foto te zien dat Bandito best wel veranderd is het afgelopen jaar.Vorig jaar rond deze tijd zijn we op de foto gezet in Kijkduin. Daar zie je op een actiefoto dat hij toen nog een heel stuk smaller was.
Ik zie weer een schitterend (grijs) koppie voorbij komen!! Ik ga nu snel bijlezen en smelten bij de foto's!
Prachtige foto's!!! Die hinnikende van Rumpleteaser is zo gaaf!Die 'waar zijn mijn vriendjes?' !!! Mooi!!! Die Kees met dr tong uit dr mond Ze dacht 'donder toch op met die camera's! Pfffffff.... dus ik moet 'leuk' op de foto? Nou hier!!!' Dat is zo Kees Blackfoto van Daisje is ook heel mooi! En Loesje2004, dat lieve oogje van Dais Ehhhm... ik heb wel even een vraag; Hoe moet ik straks een topic maken met zo veel prachtige foto's??? Ik mag er maar 15 plaatsen