Er komen weer mooie foto's voorbij! Ik schaam mij diep dat ik nog steeds niets af heb.. ik doe mijn best!
Chantal, mg ik vragen waar jij je foto's mee bewerkt? Ze zien er mooi en scherp uit, maar ik zie op veel foto's vaak een lichte 'aura' om het onderwerp. Is dit een bewuste keuze of een gevolg van de bewerking? In sommige foto's vind ik het overigens geen afbreuk doen aan de foto !
Wat erg! Had nog helemaal geen foto van Tinne geplaatst Hierbij voorproefje, rest komt later Ben nu bezig met Silvester! Zal morgen geplaatst worden of misschien over een uurtje/2 uur
Er kwam onverwachts visite, maar aangezien ik voor vanavond de foto's beloofd had heb ik er even een latertje van gemaakt! Al mijn foto's staan op het forum, hier nog een paar van mijn favorieten Heb overigens niet overal de touwtjes en teugels weggewerkt, bij sommige kreeg ik het niet netjes dus dacht laat ze dan beter maar in het zicht dan dat je een vage streep ziet
Hoop dat het het wachten een beetje waard was!!
Dave
Zazou
Pamba
Silvester
CC
Tinne
Edit, zie dat de 1e foto van Dave en een foto van Tinne iets kleiner zijn dan de andere, daar heb ik het logo apart ingevoerd dus zal wel niet op de grootte gelet hebben. Verander het morgen even!
Hihi je ziet mijn schaduw op de portretfoto van Pamba Zitten wel leuke foto's tussen! Dank je wel
heleenxx
Geplaatst: 08-08-13 09:41
Als jullie nog meer foto's van paarden willen maken. Komend weekend heeft de fotograaf van leukopdefoto afgezegd voor de SGW in het dijkgatbos. www.sgwdijkgatbos.nl
Prince
Geplaatst: 08-08-13 11:41
Lineke: mooie foto's! Ook mooi silhouet van Zazou . Zijn t wachten waard hoor!
Dacht dat ik het hier gemeld had, maar blijkbaar niet Er was iets tussen gekomen waardoor ik geen foto's bewerkt hebt deze week, morgen ga ik op vakantie en als ik terug ben ga ik aan de slag met de foto's van deze meeting. Sorry voor de vertraging, ik zou eigenlijk zondag al weg zijn, maar daar kwam dus iets tussen waardoor het niet doorging.
Komen weer gave foto's voorbij! Ik kan de rest pas showen vanaf a.s. donderdagavond / vrijdag, aangezien er een bokker met paardje hier op bezoek is! Dan ga ik natuurlijk niet aan mijn foto's haha
Moet deze hele week werken.. S,avonds naar mijn paardjes dus hoop deze week nog wat te doen, anders aankomend weekend. Moet nog 4 modellen nabewerken..