Bart, Binq, Bob en Hurby staan op de website Alle modellen krijgen van mij ook nog een pb'tje waar ze de rest van de foto's kunnen zien en hoe eventueel bestellen in zijn werk gaat
Lisette1987
Geplaatst: 22-07-13 15:22
leuke foto's komen er allemaal weer voorbij!! ik vind het te heet om nu met de foto's bezig te gaan, vanavond misschien weer, moet ook de paarden toiletteren voor de keuring vanavond.
Ik ben met de eerste selectie nu bij paard nr 3 Bart. Wat best een lastig model voor ons was omdat hij bijna inslaap viel. Veel fotos met gesloten oogjes dus, maar ook een paar hele goede gelukkig. En helaas ook een paar hele goede .. met op de achtergrond andere paarden of fotografen. Leer momentje voor een volgende keer. Gelukkig heb ik er echt genoeg en ook genoeg mooie
Nog een leermomentje is het opletten op de ketting/teugel. Het is nog niet zo eenvoudig als ooit gedacht
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 22-07-13 16:04
Ja, het is niet altijd makkelijk.
Ik heb iedereen af! En jullie staan allemaal op mijn site en FB. Zal ze straks ook op de algemene site zetten.
Ik heb al een aantal modellen in dit topic gezien maar nog niet iedereen...ben wel benieuwd wat ze van de foto's vinden. Hebben de eigenaren van Hurbie & Luuk Bokt?
Heb wel alles opgeslagen op mijn computer wat hier en op facebook voorbij gekomen is. Ben nu al een beetje aan het selecteren daarmee om vervolgens de allermooiste ook na te bestellen.
Ik zal vanavond even kijken of ik een selectie kan maken per model die de eigenaren mogen gebruiken. De rest krijgen ze/jullie dan via een privelinkje op mijn website te zien, waar ze/jullie eventueel nog nabestellingen kunnen doen. Kan dat?
Dat kan, maar liever ook de foto's op de website van de meeting te zetten. Was juist de bedoeling dat alles bij elkaar dan makkelijk te vinden is voor de modellen.
Geen probleem hoor! Deze foto's mag je gewoon gebruiken. Ik maak een selectie en de overige foto's bewerkt ik niet. Daar staat vaak een groot logo doorheen, die alleen voor prive gebruik zijn om bijvoorbeeld nabestellingen uit te kiezen. Deze digitale bestanden die ik heb geplaats mag je gewoon gebruiken, alleen maar cool!!