Van mij wel hoor! Altijd leuk, even lachen (behalve bijvoorbeeld als mn jurkje omhoog gewaait is, en ik er in mn blote kont sta maar ik denk dat je zelf wel in kunt schatten wat jekunt plaatsen )
Van mij wel hoor! Altijd leuk, even lachen (behalve bijvoorbeeld als mn jurkje omhoog gewaait is, en ik er in mn blote kont sta maar ik denk dat je zelf wel in kunt schatten wat jekunt plaatsen )
Ja ik lag daar op de grond, en toen kwam hij eraan rennen met een andere hond. Dus Sandra gevraagd of hij even erbij mocht op de foto, dus ik roep hem nog een keer, en springt zo boven op me, zo schattig!
Vandaag gaat het mij niet meer lukken om fotos te plaatsen, hele dag aan het water gelegen en nu familie bbq hiero op hoeveel fotos per model ik uit ga komen weet ik niet, was eerste x mensenfotografie dus hoeveel 'rendement' ik ga halen, geen idee
Het is prachtig weer dus zonde om achter je computer te zitten
Bo_San
Geplaatst: 21-07-13 21:18
Ik ben weer thuis, ben druk bezig met het inladen van de foto's en ondertussen een grove eerste selectie te maken, zodat ik vanavond nog proefjes van iedereen kan plaatsen
Ik zie al erg mooie foto's langskomen !!
Bo_San
Geplaatst: 21-07-13 21:44
Nog geen echt voorproefje, maar deze vond ik zo schattig, dat tongetje