Sterkte en beterschap DJoysDesigns.. Mijn moeder heeft ook een keer een klap van een paard op haar been gekregen en moeten laten opereren, dus ik weet een beetje hoe dat gaat. Hopelijk gaat alles voorspoedig en kun je snel weer je eigen ding doen!
Heee weer een man op bokt! haha. En een ingevult profiel, zozo, moet niet gekker worden haha. Stoere foto van jou op die tinker zeg, heel tof.
Fading schreef:Mag ik me nog aanmelden met m'n verzorgpaardjee? (:Modellen zijn al gekozen en reserves ook al bekend
Tot nu toe gaan nog steeds alle modellen mee MODELLEN Er is weer een week voorbij en we hebben gelukkig nog geen afmelding. Een fotograaf staat nu op misschien maar het duurt nog zo lang.Leuk dames en heren!
ik hoop dat Belle nog een beetje gaat verharen voor de meeting, ze wordt nu een beetje bruin door de zon...
Pattyy_ schreef:ik hoop dat Belle nog een beetje gaat verharen voor de meeting, ze wordt nu een beetje bruin door de zon...Niet erg joh, mijn zwarte vorig jaar, vond eigenlijk achteraf dat bruin wel mooier zeker op de foto's.