Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
valiantS schreef:Het hele topic al meegelezenaangezien ik jullie vorige topic erg leuk vond
,
meld ik me en vind ik het een eer om mee te mogen als fotograaf![]()
Quakjeswater is trouwens ook gewoon een strand met duinen , makkelijk parkeren en de verlaten
strandtent is erg leuk als decor ( tenminste als die nog steeds verlaten is ) nadeel van dat strand
is de brug en de windmolens aan 1 kant.Wel veel plekjes in de duinen. Rockanje heeft wat minder obstakels op het strand
maar kan wat druk zijn met ( betaald) parkeren.
Ik zal vanavond wel even wat foto's plaatsen die ik gemaakt heb op beide stranden want ik moet zo helaas weg.
Ik heb inderdaad nog een aantal trouwjurken liggen , sommige wel wat gedateerd maar ook
1 hele mooie beetje Romeinse stijl , ook daar zal ik wat voorbeeldjes van plaatsen.
En ik heb nog 2 rode jurkjes maar die zijn Amy denk ik te groot, maar kan ze altijd mee nemen.
Evt kan ik wat leuke topjes van mijn dochter mee nemen, zij heeft ook nog een zwart cocktailjurkje wat al
wat ouder is en waar je dus ook mee het water mag en strak zwart jurkje .
Ik zal kijken of ik 1 van de jurken op wil offeren voor een tress the dress foto![]()
NatassJa schreef:Iemand een vriendje die meekomt?![]()
[ Afbeelding ]
En was er nog iemand die zo'n lange sluier aan d'r jurk heeft? Of een hele maxi dress?
NatassJa schreef:Iemand een vriendje die meekomt?![]()
[ Afbeelding ]
En was er nog iemand die zo'n lange sluier aan d'r jurk heeft? Of een hele maxi dress?
valiantS schreef:Wie de jurken past en ze leuk vind mag ze aan , de kleinste en de mooiste is een maat 36/38 die heeft een
een dunne zwierige achterkant , en de grootste is een maat 42.
Maar de grote maten is met spelden en klemmen aan de achterkant wel op maat te maken.
Ik zal ook even op zoek naar mijn dunne lappen stof .
Duik nu even in mijn archiefvoor foto's .