Ja, daar kunnen alle fotograven ze kwijt. voor de gene die dat handiger vinden is FB of een google album ook goed maar ik vind dat mega onhandig omdat de modellen dan ook niet handig kunnen zien van wie ze nog moeten krijgen maar dat is ieder ze eigen keus
Zondag heeft een vriendin van me foto's gemaakt. Moet jullie helaas teleurstellen. Iedereen die een zwarte verwacht gaat die bij mij iniedergeval niet meer vinden. Hij begint echt chocobruin te worden... Hier ff een foto, en dit is trouwens ook mijn st&tr hoofdstel.
Hallo allemaal! Ik heb er veel zin in. Ik ga vannacht dus op vakantie tot 13 juni dus als ik nergens op reageer... De 14e zijn wij er bij in ieder geval
Babootje
Geplaatst: 05-06-13 08:29
_Lisaa_ schreef:
Babootje je staat op de reserve lijst als eerste dus de volgende die uitvalt mag je mee
Als dat zo is PB me dan, anders mis ik het waarschijnlijk.
Idd baboootje je mag mee! Jess_vH Veel plezier op vakantie geniet ervan! Als er wat veranderd stuur ik dat in een pb naar je kan je die lezen als je terug bent maar ik denk het niet!
Ik heb er zin in dames het weer ziet er nu zo uit. vrijdag 14 juni Weertype 18 °C 12 °C 2 Wind SW 44% 3,8 mm
Vriendin die ik zei der paard is kreupel Ik ga wel even opzoek naar een reserve!! Ik woon daar in de buurt en ken veel mensen. Mss kan ik Daan vragen Lisa?
Het is de 14de en graag otjuh daan is ook prima leuk zelf met knappe aapie haha. De tijd is tot het donker is hoor dus dn hebben we gewoon zonsondergang daarom is t een zonsondergangs meeting haha xd