Van de eerste meeting weet ik niks vanaf.
Maar wellicht valt er nog iemand uit en wordt je alsnog gekozen Hanneke?
En zoals al eerder gezegd, wellicht kunnen Margo en ik anders samen nog wat regelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Applelover schreef:Als het 2 datums word dan kan ik niet mee... Het is voor mij ook niet naast de deur en ik ga daar niet op mijn eigen kosten overnachten, heb ik simpelweg het geld niet voor..
Zou wel erg jammer zijn als Cookske niet meekan, ik zou wegzwijmelen als ik hem op het strand zie , wil hem zoo graag voor de lens
xTammyy schreef:De eigenaar van Cookie weet toch ook van te voren dat haar paard niet makkelijk laad?
Je kan niet verwachten dat Stephanie nu gaat zeggen ja joh neem je paard maar mee.. Het moet wel eerlijk blijven tegenover de andere reserves.
sMieke schreef:niet van jou. dat is hetzelfde als dat ik 2 paarden opgeef. de een word wel gekozen en de ander niet. dat ik dan zeg tja als die andere niet mag komen dan komen ze allebei niet. dat weet je volgens mij al van te voren. als er nu gezegd word dan allebei maar, zou dat oneerlijk zijn voor de andere reserves. maar ik snap dat de fotografen graag cookie hebben,..
snap het trailer probleem wel hoor maar komt naar de andere reserves een beetje onsportief over.
Skessa_ schreef:Ligt er aan wat de eigenaar van Salvado daar van vind toch? Anders is het ook zo sneu voor dr
Kunnen er niet meer fotograven mee, zodat er ook meer paarden mee kunnen of zeg ik nu iets heel stoms?