Paarden-Sunset-Fotomeeting Zeeland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:14

Tis denk ik ook lastig om iedereen tevreden te houden.
Van de eerste meeting weet ik niks vanaf.
Maar wellicht valt er nog iemand uit en wordt je alsnog gekozen Hanneke?
En zoals al eerder gezegd, wellicht kunnen Margo en ik anders samen nog wat regelen :)

YentlShots

Re: Paarden-Sunset-Fotomeeting Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:30

Als het 2 datums word dan kan ik niet mee... Het is voor mij ook niet naast de deur en ik ga daar niet op mijn eigen kosten overnachten, heb ik simpelweg het geld niet voor..
Zou wel erg jammer zijn als Cookske niet meekan, ik zou wegzwijmelen als ik hem op het strand zie , wil hem zoo graag voor de lens :+

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:32

Applelover schreef:
Als het 2 datums word dan kan ik niet mee... Het is voor mij ook niet naast de deur en ik ga daar niet op mijn eigen kosten overnachten, heb ik simpelweg het geld niet voor..
Zou wel erg jammer zijn als Cookske niet meekan, ik zou wegzwijmelen als ik hem op het strand zie , wil hem zoo graag voor de lens :+

hihi dat hoeft ook niet. dan zou je evt. kunnen kiezen.
het is een optie. Het maakt mij niet uit. kost namelijk ook een hoop geregel weer

maar zoals ik al zei bij mijn meeting in juli zijn er ook al wat afgevallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:34

Willen de fotografen hun stem doorgeven aan de ts voor hun favo reservemodel?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:36

En ja we hebben Hanneke overgehaald dat ze TOCH in de running blijft :D

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:37

Is inderdaad beetje uitgebreid, of dat nu helrmaal de bedoeling was dat weet ik niet :)

misschien van deel 1 kunnen we nog een keer doen en dan in het bos ofzo of het strand

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:37

Blingh schreef:

Jaaa Hanneke! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:38

IloveAnoukje schreef:
Is inderdaad beetje uitgebreid, of dat nu helrmaal de bedoeling was dat weet ik niet :)

misschien van deel 1 kunnen we nog een keer doen en dan in het bos ofzo of het strand

Stemmen jij ~~}>

jouw idee klinkt ook leuk <<)

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 23:12

IloveAnoukje schreef:
Blingh schreef:

Jaaa Hanneke! :D

Haha jullie zijn schatten hoor meiden!

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 00:10

Ow jeetje! Wat een reacties!! Het was niet mijn bedoeling dat er een soort van ruzie zou komen, het was meer een vraag ;)

xTammyy schreef:
De eigenaar van Cookie weet toch ook van te voren dat haar paard niet makkelijk laad?
Je kan niet verwachten dat Stephanie nu gaat zeggen ja joh neem je paard maar mee.. Het moet wel eerlijk blijven tegenover de andere reserves.

Dat wist ik idd van te voren al ;) Maar toen ik me opgaf was er nog niet bekend dat er maar 10 modellen mee mochten (tenminste ik wist het niet) En ik ging er eigenlijk ook van uit dat Mikey wel mee mocht omdat het Hanneke's idee was ;) Ben ook door haar hier terecht gekomen ;)
Thuis gaat het laden nu wel goed, maar dat is op de veewagen, weet niet hoe ze het nu met een trailer zal doen, ze vind de laadklep eng ;) En aangezien het al donker zal zijn als de shoot klaar is zal ze het wel wat spannender vinden dan normaal, dus vind ik het fijn als ze een maatje heeft en er ook makkelijker in zal gaan ;)

sMieke schreef:
niet van jou. dat is hetzelfde als dat ik 2 paarden opgeef. de een word wel gekozen en de ander niet. dat ik dan zeg tja als die andere niet mag komen dan komen ze allebei niet. dat weet je volgens mij al van te voren. als er nu gezegd word dan allebei maar, zou dat oneerlijk zijn voor de andere reserves. maar ik snap dat de fotografen graag cookie hebben,..

snap het trailer probleem wel hoor maar komt naar de andere reserves een beetje onsportief over.

Zo is het niet bedoeld hoor, sorry ;) Was meer als een vraag bedoeld aangezien er ook nog een reserve gekozen zou worden ;)

Als ze niet mee mag vind ik het erg jammer, maar dan ga ik iets anders proberen te regelen ;) Er is hopelijk ook genoeg hulp om te helpen met laden mocht ze er niet in durven op ander terrein ;)

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 00:13

het was ook niet als een ruzie of een kattige opmerking bedoeld. maar zo kwam het een beetje over.
er is vast een oplossing. aangezien het nog heeeel lang duurt zou het best kunnen zijn dat er nog heel veel afvallen door wat voor reden dan ook. ik had een meeting met kamelen waar er heel veel fotografen voor waren en uiteindelijk waren er 2 en nu weer een meeting in juli en daar zijn er ook al 4 van afgehaakt dus wat dat betreft kan het nog alle kanten op :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 07:32

Ik vind het enorm jammer dat we reserve zijn, baal zelfs een beetje := maar het zij zo!

Ik vind het meer dan prima dat Mikey dan eerste reserve of sowieso mee zou gaan, zeker als het haar idee was.

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:26

Ja als het Hanneke´s idee was lijkt het mij eigenlijk ook wel logisch dat zij uberhaubt als eerste model mee gaat, zonder haar was de shoot er denk ik niet gekomen?
Ik weet niet hoe andere er over denken maar van mij mag Mikey absoluut mee.

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 10:33

Dan ben ik geen organisator maar Hanneke. Dan draag ik de organisatie aan haar over en kan zij het ook regelen. Vind ik ook best, zal haar even wappen.

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:59

Lief van je diana!

Maar steef dat is absoluut niet nodig, ik vind je een topmeid en vorige keer heb je het ook super laten verlopen!! Dus ondanks dat het mijn idee was, complimenten voor jou! En ik denk dat iedereen vind dat je het super doet.

En jaan niet getreurd, als er veel animo is kunnen we er best nog een organiseren hoor!

Edit: en steef het is ook een beetje raar dat ik het ga organiseren, het kan wel mijn idee zijn maar als ik zelf niet meega is dat een beetje apart als ik het ga doen haha

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 11:25

Salvado schrappen we van het lijstje, en daarvoor in de plaats Mikey.

Wat vind iedereen daarvan?

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 11:26

Als iemand dat niet goed vindt moet ie dat ook doen, want ik wil wel tevreden mensen in mijn meeting hebben. en dan gaan we voor een andere oplossing zoeken.

Zeg het ook alsjeblieft dat je het wel goed vindt.

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:29

Ok prima. Maar voor mij maakt dat niet zo uit gaat meer om de andere reserves :)

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:30

Ik vind het goed, maar Robin(of was het Chester,haal ze de hele tijd oor elkaar :+ ) gaat dan wel mee? Ik bedoel het paardje van dezelfde baasje van Salvado

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:31

Ligt er aan wat de eigenaar van Salvado daar van vind toch? Anders is het ook zo sneu voor dr :=

Kunnen er niet meer fotograven mee, zodat er ook meer paarden mee kunnen of zeg ik nu iets heel stoms? :+

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:31

Ja ches wel ivm 1paards trailer

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:32

Oh het baasje van Salvado heeft meerdere paarden die mee doen?

Heb niet super goed opgelet dus :=

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 11:32

Neee, maar salvado kon toch niet mee, omdat er maar 1 plaats in de trailer was?

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:32

Skessa_ schreef:
Ligt er aan wat de eigenaar van Salvado daar van vind toch? Anders is het ook zo sneu voor dr :=

Kunnen er niet meer fotograven mee, zodat er ook meer paarden mee kunnen of zeg ik nu iets heel stoms? :+

Volgens mij is dat wel een slim idee, en ik kan wel fotografen scoren maar ik wacht even af wat Stephanie hiervan vind :P

EDIT: Stephanie heeft al gereageerd zie ik, ik heb niks gezegd :+
Laatst bijgewerkt door YentlShots op 14-05-13 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 11:33

Skessa_ schreef:
Oh het baasje van Salvado heeft meerdere paarden die mee doen?

Heb niet super goed opgelet dus :=

Haha geen probleem. :P