jawel hoor ik heb wel gewone tamron lenzen. Maar dacht dat cynn? toch eventueel andere lenzen te leen heeft. Ik laad beide batterijen op dus als jezelf een cf kaart erin doet en mijn camera aan marlies meegeeft eind van de dag (en uiteraard normaal met mijn camera omgaat) kan het gewoon
Mijn voorkeur gaat naar jouw camera Ja ik neem dan zelf cf kaarten mee Moet ik even zoeken wie marlies (bellatrix) is maar gaat goed komen ! En natuurlijk ga ik er normaal mee om ik ben extreem voorzichtig met mijn eigen camera en al helemaal met een camera van iemand anders
Neem ik allebei de lenzen mee en dan moet je maar even zien welke je wil gebruiken.Neem de hele boel wel mee.Heb ook nog een vislens maar die past er wel op maar is oud en moet je met de hand scherp stellen (wel hilarische foto's kan je ermee maken)
Ik denk dat ik Devil af moet melden voor de nieuwe locatie Voor Zaterdag is het voor mij niet meer mogelijk om vervoer te regelen. Trailer gaat niet lukken en mijn man kan ook niet de hele dag mee om te rijden met de trailer. De locatie was voor ons juist zo fijn omdat ik er geen trailer voor nodig had omdat de paarden in Kootwijk wonen. Dus ik denk dat ons plekje dan naar 1 van de reserves gaat helaas. Kijk er al zo lang naar uit. Heb vandaag een treinreis van 6 uur heen en terug gemaakt om een showhoofdstel op te halen... Als er nog een keer een fotomeeting in Kootwijk is van de zomer zou ik het graag willen weten dan melden we ons weer aan maar ik heb helaas geen vervoer voor mn paard om naar Ede te gaan.
Heel erg jammer van Devil! Had hem ook graag voor de lens gehad..
Ik moet alleen van Frederieke met Grease en Lisa_Storm met Storm een reactie krijgen, de rest gaat gewoon mee gelukkig. Heb de reserve een PB gestuurd met daarbij ook dat het bij de Ginkelse Heide nu is. Ik ben benieuwd..