Jaaa, super handig dat Google Drive! Super makkelijk om dingen aan te passen etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maria1991 schreef:Oh moet er qua apparatuur ook t een en ander klaar gezet worden? Dat wist ik niet. Ik dacht als we op de parkeerplaats om half zeven alvast met een groepje vertrekken om de paddocks op te bouwen, het voldoende was qua voorbereiding. Anders doen we de planning als volgt: fotografen: 19.30 vertrekken richting strand, en modellen 19.45 richting strand? Ik zal sowieso wel even meelopen met de fotografen dan om te helpen bouwen. Wacht paardlief maar even in de trailer.
Joline_ schreef:Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat er een extra 'fotograaf' komt. Mijn nichtje woont daar in de buurt
en wilde graag met mij mee. En aangezien ze ook een camera heeft, tijdje terug bezig is geweest met
fotograferen zal ze vast ook wel wat vastleggen.
xTitanic schreef:Joline_ schreef:Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat er een extra 'fotograaf' komt. Mijn nichtje woont daar in de buurt
en wilde graag met mij mee. En aangezien ze ook een camera heeft, tijdje terug bezig is geweest met
fotograferen zal ze vast ook wel wat vastleggen.
Mijn mama neemt ook mijn toestel mee, haha, anders zit z daar heel de tijdaangezien ze professioneel fotografe is
enneeh, ze gaat foto's trekken van de 'making off'
Amber27 schreef:xTitanic schreef:Ik als fotograaf
Amber met Victory kunnen ook blijven, voor de rest weet ik het nog niet? kunnen alle fotografen blijven?
Ja. Moeteven kijken of ik kan rijden want ik ben vanmiddag mijn cap verlorenga zo weer zoeken met mama. Tja, blond he