https://www.facebook.com/renate.leijen?ref=tn_tnmn
Van de andere paarden komen deze week ook foto's op mijn fb, verwacht van mij geen grote hoeveelheden

landschap gezet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDenies schreef:Zoooo, nog van twee fotografen fotos ontvangen, en dan gaan we maar eens alles op een rijtje zetten betreft nabestellen!
Het is gewoon allemaal perfect, de fotos, de locatie, de outfits en de paarden. Ben gewoon helemaal weg van deze fotos. ^^
En ik wil nogmaals even duidelijk vermelden dat ik de fotos van mijn paarden (of dit nu wel of niet met mijn hoofd erbij is)
nergens anders wil vinden, dan de links die jullie hebben getoond. Wil je ze wel ergens anders plaatsen, vind ik het niet meer
als netjes als je dit even navraagt, of eigenaarsvermelding er bij toevoegd. Ik heet Denise **, dus een kleine moeite om dat
even mee te nemen.
Dankjewel voor dit begrip. Wellicht zelf nooit meegemaakt, maar ik heb al meer als tien keer moeten bewijzen dat het mijn
eigen paarden zijn. Dankjewel.
xDenies schreef:Haha, ik heb wel een lijstje die klopt. Heb de namen alleen snel opgeschreven, dus excuses voor schrijffouten of halve namen.
Als t voor mij maar duidelijk is x'D
Jess_VH
Zihuatanejo
RDL
Mootje68
Luwaniej1
RandyOrton
Selente
Fennnee
Wenny
Dit was volgens mij het lijstje
saabine schreef:portfolio materiaal is wel het enige doeleinde inderdaad.
wat denise net tegen mij zei over het plaatsen van de foto's op een 'wereldwijde' site zoals deviantart en dergelijke ben ik het wel mee eens dat dit niet zomaar gedaan mag worden. Daar wordt inderdaad veel van elkaar gebruikt en dit staat los van het portfolio-materiaal-doeleinde.
miss_lizje schreef:xDenies schreef:Haha, ik heb wel een lijstje die klopt. Heb de namen alleen snel opgeschreven, dus excuses voor schrijffouten of halve namen.
Als t voor mij maar duidelijk is x'D
Jess_VH
Zihuatanejo
RDL
Mootje68
Luwaniej1
RandyOrton
Selente
Fennnee
Wenny
Dit was volgens mij het lijstje
Is Mootje68 dan de tante van AZNLady dan? Kan dat kloppen?
xDenies schreef:Dan heb je de bedoeling van deze meeting toch verkeerd opgevat, erg jammer. Vraag me dan ook af of je als beroepsfotograaf wel thuis bent op meetings.. als je toch al zo ver bent zou ik het toch hoger opzoeken - iets waar je nog wel van leert.
Aber gute .....