Ik denk dat ik alle foto's wel klaar heb.. heb van iedereen de meest storende touwtjes even snel weggewerkt.. de rest werk ik weg stel iemand zou evt een foto bestellen.. maar dan ga ik er op groot formaat ook echt nauwkeurig mee te werk voor ik ze af laat drukken
Is het goed dat ik alvast een weebly-site in elkaar zet? kan namelijk niet wachten om ze erop te zetten hihi
(mijn pc is erg traag, wilde ff snel van de rest ook 1 foto in het forum plaatsen, maar aangezien ik nu echt ergens heen moet doe ik het op het eind van de middag wel )
De foto's die worden geplaats met logo van de fotograaf heeft een te lage resolutie om af te drukken. de fotograaf heeft de afbeeldingen in volledige resolutie. Voor de foto's die je graag zou willen afdrukken kan bij de fotograaf kopen. Zij hebben verschillende soorten prijzen voor afdruk grote. Zij regelt de afdruk en zorgt dat hij naar jou thuis wordt gestuurd.
Ik wil uiteindelijk ook wat foto's bestellen, maar wil pas gaan kiezen als de fotograven klaar zijn. Is zo'n weebly site iets waar dan alles gezamenlijk op komt te staan of hoe moet ik dat voorstellen (sorry ben een leek op dat gebied)
Haha ik kan al niet eens een rechte foto maken :p ben blij met deze!
Shirrlfl
Geplaatst: 16-07-13 15:13
Hahahaha oefening baart kunst. Vergeleken met de rest hier zijn mijn foto's ook niet perfect hoor. Maar ik doe mn best En ach jij hebt een super leuke pony die goed model kan spelen!