Is er hier een bokker die dicht in de buurt van de heide woont en misschien meewilt met deze meeting? We komen nog 1 model tekort. De meeting is verplaatst naar de heide in Bergen op Zoom omdat ze op de Rucphense heide nu heel streng aan het controleren zijn op paarden enzo [FM] Fotomeeting paarden Ruchepense heide 23 juni
Jammer XiaoNa maar de volgende ben je er vast wel bij
Nies_
Geplaatst: 17-06-13 22:06
Ik heb even een vraag nav de mail. "· Lange manen lekker uitgekamd en ontklit of mits het écht goed staat in een hengstenvlecht (of bijv. als Andalusiër met linten)" Bij mij blijft een vlecht goed zitten, mits ik er extra moeite voor doe, maar dat doe ik dan natuurlijk. Ziet er dan zo uit:
Die 2e foto is wel vrij oud, plukje is nu véel langer, ook was ie daar wel iets uitgezakt ivm bovenstaande reden.
Heb er echt zin in, eindelijk leuke foto's van Garbosa Jammer alleen dat ze nog steeds moddervet is krijg het er maar niet af bij der zeker nu ze weer op de wei staan... maarja dan maar niet teveel fotos van de voorkant
Steefvicky: ik kom van walcheren maar zit in de middag groep...
Vind het wel moeilijk om te beslissen wat ik aan moet doen... en nog belangrijker, welk (nieuw) dekje er onder het zadel gaat... Gelukkig nog tijd om daar over na te denken.
Rood is het adres wat je in de TomTom invult. Het groene is waar we verzamelen & parkeren en het paarse is waar we gaan fotograferen.
Ik heb van heel wat mensen geen reactie gehad op de mail en ik ga er dus van uit dat zij gewoon komen. Voor noodgevallen zouden jullie nog even mijn telefoonnummer kunnen noteren: 06-29970687
Steefvicky: ik kom van walcheren maar zit in de middag groep...
Vind het wel moeilijk om te beslissen wat ik aan moet doen... en nog belangrijker, welk (nieuw) dekje er onder het zadel gaat... Gelukkig nog tijd om daar over na te denken.